افشاگری بزرگ خانواده علی انصاریان از هزینه‌های چندصدمیلیونی بیمارستان/ ویدئو


4 اسفند 1399 - 11:19
603361ac4cb0a_603361ac4cb0c
شاهین صمدپور، مستندساز با انتشار ویدیویی از افشاگری بزرگ خانواده علی انصاریان از هزینه‌های چندصدمیلیونی بیمارستان پرده برداشت.

شاهین صمدپور، مستندساز با انتشار ویدیویی از افشاگری بزرگ خانواده علی انصاریان از هزینه‌های چندصدمیلیونی بیمارستان پرده برداشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

4 اسفند 1399 - 11:19

72

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیر پارسا کریمی 1 0 پاسخ 1399/12/5 -09:42

عالی ترین خبرا هم تو ش هست

امیر عباس کریمی 0 0 پاسخ 1399/12/5 -09:40

عالی همه ی خبرا رو می گه

جواد 0 0 پاسخ 1399/12/5 -06:43

هرکی هرچقدر پول میده اش میخوره

حمید 0 2 پاسخ 1399/12/5 -01:47

لعنت به پدر مادر اونی که کادر درمانو الکی و بی منطق میخاد خراب کنه

محمد اصفهان 1 2 پاسخ 1399/12/5 -00:11

وقتی از بیمارستا نهای دیگه امکانات می ارن پولشا میگیرن بوق کرنا کردن همینا راهم داره ایشون هم مثل بقیه مردم که کلی هزینه کردن وعاقبت فوت کردن ...

م 11 0 پاسخ 1399/12/4 -18:20

چند صد میلیون بگیرن بعد هم جنازه تحویل بدن ! اونم تو قانون کشوری که قرار بوده بهداشت و درمانش رایگان باشه تو خونه بمونن بهتره که.

ناشناس 1399/12/5 -02:43

دکترها تلاش خودشون میکنند، مثل اینکه معلم زحمت میکشه درس میده، آخر سال بچه رفوزه میشه! معلم مقصر هست!؟ مگر دکترها تضمین کردند زنده میمونه؟ گفتند بیارید بیمارستان ما؟ کسی همچین حرفی زده؟ عزیز تو تمام کشورها این بیماری هست و عدهی زیادی فوت شدند ساختار ویروس اینطور هست هنوز مردم متوجه نشدند مراقبت کنید ماسک بزنید دور همی را کنسل کنید، مسافرتها رو خط بکشید مثل مردم عادی بتمر... تو خونه

ناشناس 10 0 پاسخ 1399/12/4 -17:12

بیمارستان فرهیختگان وابسته به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اکثریت شرکت های بیمه و از جمله سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت ایران طرف قرارداد است مگر اینکه بیماری طرف قرارداد با هیچیک از شرکتهای بیمه طرف قرارداد با بیمارستان نباشد که باید بطور آزاد هزینه بیمارستان و دارو را بپردازد. باید یک یا دو سلبریتی با این همه مراقبت های ویژه و سفارش های انجام شده جانش را در یکی از این بیمارستان های دولتی یا خصوصی بدلیل نداشتن مهارت کافی یا کم کاری یا سهل انگاری و ... کادر درمان از دست بدهد تا بفهمید مردم عادی بیچاره چه می کشند!

arad 16 4 پاسخ 1399/12/4 -16:32

دلیل نمیشه یکی بره بیمارستان خصوصی هزینه بکنه بعد ابراز ناراحتی کنه از دیگران بیشتر هزینه دکتر خصوصی و اتاق خصوصی در بیمارستان کردند باید منت هم بذارند هزینه کرده که کرده پولشو داشته خرج کرده اگه نداشته میخواسته نکنه مگه ایشان خونشان رنگینتر از بقیه مردم هست

ناشناس 13 2 پاسخ 1399/12/4 -16:18

دورهمی و اجرای برنامه و نزدیک شدن با هم و ماسک نزدن برای عمه جانتون بوده؟! خب این دکترها که زبونشون مو در آورد گفتند مواظب باشید، دورهمی نباشه، دوتا ماسک بزنید مردم دنبال خوشی کمتر برن رعایت کنند چطور کارگرهای بدبخت تو این وانفسا کار نکردند، اینها چرا برنامه اجرا کردند،!؟؟ ؟ کدوم دکتر دلش میخاست کسی مریض بشه!؟؟؟ مگر کم گفتند؟؟!! چرا ناحق میگید؟؟!!! نمیشه که همه جابرن،... هزارتا کار بکنند، بعد انتظار داشته باشند دکتر معجزه کنه مگر اینهمه هشدار نمیدن کو گوش شنوا؟!!! تو خونواده همه کرونایی بوده، شما اگر مراقبت نمیکردید حالا زیر تل خاک بودید

حسن 20 11 پاسخ 1399/12/4 -14:16

اگر بقیه مردم برای عزیزان از دست داده اشان مبلغی را به بیمارستان داده اند خانواده مرحوم انصاریان هم میبایستی بدهد و خون این خانواده از بقیه مردم رنگین تر نیست .

اصغر 1399/12/4 -16:19

مراقبت کنند تا مجبور نشن برن دکتر!!!!!

سرمد 12 0 پاسخ 1399/12/4 -13:47

آقاي صمد پور خداي مهربان انصاريان عزيز را بيامرزد پس قضيه بيش از اينكه گفتيد هست چون آقاي علي كريمي هم عنوان مي كرد كه از دوبي يا جاي ديگري رفته بهترين داروها را آورده است كه حتما خيلي پولش بوده است چون كسايي كه كرونايي هستند و بودند و بستري شدند از اين مبالغ چيزي نمي گفتند و درخواستي ازشون نشده .

شوقی 17 11 پاسخ 1399/12/4 -12:49

دوتا پزشک بالای سرش و اطاق خصوصی با تمام امکانات خواستند مجانی باشد مگر ایشان کی هستند

فيروزه 1399/12/4 -14:56

برادر قرار نیست مجانی باشه,‌وقتی صندلی پزشکی دانشگاه و صندلی مدیریت سهمیه ای میشه،‌ وقتی تعهد و پاسخگویی از بین رفته؛ جوانهای نازنین مردم زیر خروارها خاک مدفون میشن.

1399/12/4 -15:39

منظور این است که چرا هزینه بیمارستان باید اینقدر بالا باشد افرادی که توان مالی ندارند چی

ناشناس 1399/12/4 -16:22

میخاست زودتر بره دکتر، چرا همه چی را به سخره میگیرند؟!!

بابک 13 1 پاسخ 1399/12/4 -12:37

یادمان باشد بیمارستان، مال دانشگاه آزاد بود.

ناشناس 1399/12/4 -16:13

خب چرا رفت اونجا؟!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks