سخنگوی باشگاه استقلال:

اظهارنظر جهرمی محلی از اعراب نداشت

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اظهار نظری که در مورد پیروزی پرسپولیس برابر گل گهر و ربط آن به استقلال منتشر شده بود از سوی یک هوادار منتشر شد نه وزیر ارتباطات. برای همین پاسخی ندادیم.

اظهارنظر جهرمی محلی از اعراب نداشت

حجت نظری با بیان اینکه سیاست رسانه‌ای جدیدی را برای باشگاه استقلال در نظر گرفته‌اند به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه پرداخت و به سوالاتی که از سوی رسانه‌ها ارسال شده بود پاسخ داد.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه پاسخ استوری جهرمی را نداد، گفت: آقای جهرمی اعلام کردند که این موضوع را از منظر وزیر ارتباطات مطرح نکردند و به عنوان یک هواداران باشگاه پرسپولیس اعلام نظر کرده است. طبیعتاً حد باشگاه استقلال پاسخ دادن به موضوعات هواداری نیست. آنهایی هم که پاسخ دادند از دیدگاه هواداری دادند. ما احساس کردیم که محلی از اعراب ندارد که ما بخواهیم شان باشگاه استقلال را برای پاسخ دادن به دغدغه‌های هواداری پایین بیاوریم.

وی در مورد تعامل باشگاه و کارگزار و تامین منابع مالی باشگاه گفت: در مدت فعالیت باشگاه با این کارگزار به تمام تعهداتی که داشت عمل کرده و جاهایی بالاتر از تعهدش هم عمل کرده است که جای قدردانی دارد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها