پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستیم/ آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند

رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به لغو مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا، توضیحاتی ارائه کرد.

پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستیم/ آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند

علیرضا پاکدل درباره لغو مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اظهار داشت: ظاهراً از کنفدراسیون هندبال آسیا نامه‌ای درباره لغو مسابقات ارسال و احتمالاً مسابقات لغو شده است. اگر مسابقات جهانی هم لغو شده باشد، رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: 12 مرحله اردو داشتیم و یکی از آماده‌ترین تیم‌های جوانان چند سال اخیر بودیم. بیش از 13 بازی تدارکاتی برگزار کردیم و در حال حاضر دو بازی بین‌المللی در یزد در برنامه ماست. کنفدراسیون هندبال آسیا زمانی که سیدبندی‌ مسابقات را اعلام کرد، متوجه شدیم ژاپن و چین‌تایپه در این رویداد حضور ندارند و ما شانس جهانی شدن و مدال را داشتیم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ابتدای کار کرونا جلوی ما گرفت، اما خیلی زود تمرینات را شروع کردیم. برای بازیکنانم که نسل خوبی هستند بسیار ناراحتم، چرا که در اردو به صورت فشرده شرکت کردند و در لیگ نیز حضور داشتند. به خاطر تیم جوانان، لیگ را زود تمام کردیم و ناراحت هستم که یک رویداد بزرگ را بازیکنان از دست دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با لغو مسابقات، تورنمنت یزد ادامه می‌یابد، گفت: تورنمنت یزد را تمام می‌کنیم. برگزاری این تورنمنت کار بزرگی بود و در این شرایط تنها رشته‌ای بودیم که تورنمنت بین‌المللی برکزار کردیم. هیئت و اداره کل یزد و وزارت امور خارجه تلاش کردند تا این رقابت برگزار شود و تورنمنت را تمام می‌کنیم.

پاکدل یادآوری کرد: برای نوجوانان هم 14 اردو برگزار کردیم. هنوز در شوک هستیم، اما شرایط جهان و آسیا اقتضا می‌کرد این تصمیم گرفته شود. آنهایی که سر لغو میزبانی ایران شیطنت کردند و فدراسیون را زدند، امروز باید به خودشان بیایند و به هوش باشند. اگر هم میزبان بودیم باز هم این مسابقات لغو می‌شد. اگر امروز میزبان بودیم کلی هزینه کرده بودیم و به لحاظ مالی هم به ضررمان بود.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها