دو خانم جوان برای اینکه بتوانند زودتر واکسن کرونا بزنند، خود را به شکل پیرزن درآوردند!

وقتی پای جان در میان باشد، حتی شهروندان مبادی آداب نیز بدون توجه به تشریفات رفتار می‌کنند. یکی از نمونه های این امر، در حین واکسیناسیون کرونا (به ویژه در کشورهای دارای باگ سیستم تزریق واکسن) در حال رخ دادن است.

دو خانم جوان برای اینکه بتوانند زودتر واکسن کرونا بزنند، خود را به شکل پیرزن درآوردند!

در خبرها شنیده ایم که متاسفانه برخی از ایرانیان مقیم آمریکا هم جزو این دسته هستند و با جور کردن مدارکی، وانمود می کنند که جزو کادر درمان هستند تا زودتر بتوانند واکسن بزنند.

اما جدیدا دو زن جوان فلوریدایی برای این که بتوانند دوز دوم واکسن کرونا را زودتر بگیرند، خود را را به شکل دو پیرزن درآوردند!

این دو زن ۳۴ و ۴۴ ساله بودند و جوری لباس پوشیده بودند که ۶۵ سال به نظر برسند. دکتر رائول پینو در کنفرانسی که در مورد مسائل کرونا در اورنج کانتی برگزار شده بود، به ین مسئله اشاره کرد. آنها چکمه و دستکش و عینکی انتخاب کرده بودند که آنها را مسن نشان بدهد. اما پلیس مستقر مشکوک شد و متوجه قیافه مضحک این دو زن شد!

وقتی اوراق آنها دقیق بررسی شد، معلوم شد که گرچه هویت شان واقعی است، اما سنشان تطابق ندارد.

برگه هایی که اخذ دوز اول واکسن را در آنها نشان می داد، معتبر بودند و مشخص نیست که این دو چطور بار اول هم واکسن گرفته اند، احتمالا در آن نوبت، کسی متوجه تغییر جامه آنها نشده بود.

لحظه ای که مچ این دو توسط پلیس گرفته می شود، در دوربین پلیس ثبت شده و به تازگی به صورت عمومی منتشر شده است.

افسر پلیس در این ویدئو به آنها می گوید که: می دانید که چه کرده اید؟ شما واکسن را از کسی که واقعا به آن نیاز داشته، دزدیده اید و حالا برای بار دوم هم می خواستید این کار را بکنید. تازه باید اتلاف وقتی که اینجا باعثش شده اید را هم در نظر بگیرید. اگر مجدداً برگردید، دستگیر می شوید. خوش شانس هستید که الان دستگیرتان نمی کنم!

منبع: یک پزشک

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها