شرط علی کریمی برای انصراف از انتخابات فدراسیون فوتبال

نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اگر دادکان یکی از رقبایم در انتخابات را شایسته رئیس فدراسیون معرفی می‌کردند، حتماً انصراف می‌دادم.

شرط علی کریمی برای انصراف از انتخابات فدراسیون فوتبال

علی کریمی در این مورد گفت: محمد دادکان یکی از فوتبالی های خوشنام و از جمله مدیران موفق در تاریخ مدیریت ریاست فدراسیون فوتبال ایران محسوب می شود که اخیراً به انتخابات ۱۰ اسفند واکنش صریح و بی پرده ای داشته است. دادکان در آخرین مصاحبه خود به صراحت اعلام کرده که در میان نامزدها، علی کریمی بیش از سه نامزد دیگر صلاحیت نشستن بر میز ریاست فدراسیون فوتبال ایران را دارد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران مثل همیشه از نحوه مدیریت بر فوتبال ایران انتقاد کرد و مدعی شد که تکلیف انتخابات روز دهم اسفند با مهره چینی های پشت پرده مشخص شده و حتی رئیس بعدی فدراسیون فوتبال هم تعیین شده است.

دادکان در مصاحبه اخیر خود به صراحت اعلام کرد که علی کریمی به دلیل داشتن دانش بالای اجتماعی و همچنین به دلیل مقبولیت بالای عمومی که دارد، بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و این مقبولیت در این شرایط می تواند کمک حال فوتبال کشور شود.

علی کریمی نیز به اظهارات اخیر دادکان واکنش نشان داد و در گفت و گویی اظهار داشت: بدون شک دادکان از بزرگان تاریخ فوتبال ایران بوده و به دلیل کسوت و دانش مدیریتی که دارد، همواره شأن و شخصیتش برایم قابل احترام است.به صراحت اعلام می کنم که اگر دادکان برای انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد و اگر ثبت نام می کرد، هرگز به خودم اجازه نمی دادم که برای انتخابات ۱۰ اسفند ثبت نام کنم. بدون تعارف اعلام می کنم اگر محمد دادکان در مصاحبه ای که داشتند، اگر یکی از رقبای بنده که در انتخابات حضور دارند را تأیید می کردند و یکی از سه نفر را شایسته انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون را داشتند، حتماً اولین نفر خودم از ادامه راه انتخاباتی انصراف می دادم و کنار می کشیدم.

وی ادامه داد: البته قبل از ثبت نام نیز با آقای دادکان مشورت کردم و اینکه وی بنده را از میان نامزدها برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شایسته دانسته، بی نهایت تشکر می کنم.

کریمی تاکید کرد: دوباره تاکید می کنم که اگر پا به این انتخابات گذاشته ام هدف اولم حمایت از فوتبالی ها بوده، نه زد و بندهای پشت پرده.به قول آقای دادکان فوتبال عشق ابدی فوتبالی ها است و همان طور که من و مهدی مهدوی کیا در بیانه مان اعلام کردیم، هدف مان مبارزه با فساد فوتبال و تلاش برای فراهم شدن فوتبال پاک می باشد، دغدغه ای که دادکان و امثال آقای دادکان دارند و سال هاست با این معضلات دست و پنجه نرم می کنم.

و سخن پایانی ام؛ فوتبال پاکم آرزوست

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • سعید
    0

    عشق فقط جادوگر؛اناعاشق ساحرالایرانی!عشق فقط8فقط8فقط8؛جایی که جادوگر باشه رونالدو ومسی باید برن غاز بچرونند؛جادوگر رو باید با رونالدینیو برزیلی مقایسه کرد.اول مارادونا وبعدش جادوگر ،رونالدینیو ومسی.بایرن مونیخ نیست که به جادوگراعتبارداده بلکه این جادوگر بودکه به بایرن مونیخ اعتبارداد.

  • علی
    0

    علی جان دردت بخوره تو سر سردارهای رقیبت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جادوکر قلابی تودوران بازیکری فوتبال هم نون جنجال ودرکیری ومی خورد .مربی شد چه کرد که حالا میخواد فدراسیون رو به چرخونه و.....ضمنا درد وبلاهای سردارها بخوره تو سر امثال شما که این آقا رو بزرک می کنند

  • مهندس برق
    0

    آخ آخ آخ خدا !آخه این پسر رو مگه میشه دوست نداشت؛همیشه سرش پایین ودستهاش بالا؛حرف وگفتارش عالی نیست ولی همون حرفهای عادی وعامیانه اش هم ازهزارتادکترا وتحصیلکرده پرمغزتر وفهمیده تراست چون او یک نابغه تکرار نشدنی ست؛معرفت واخلاقش هم که دیگه بی نظیره؛خلاصه دریک کلام جادوگریعنی عشق!با جادوگرزندگی کردیم باجادوگرعشق کردیم وبا جادوگرهم میمیریم!برای ماهوداران پرسپولیس اول عشق سلطان وجادوگر است بعدپرسپولیس!

  • احمد
    0

    داش علی کریمی بی همتایی!اولین باری که استادیوم رفتم نه به عشق پرسپولیس بود ونه به عشق تیم ملی بلکه فقط به عشق هنرنمایی وجادوگری علی کریمی رفتم؛هنوز یادم نمیره که وقتی برای اولین باردربازی سایپا وپرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی توسط سلطان علی پروین واردزمین شدوبلافاصله پرسپولیس گل برتری رو زد به خدا همونجا گفتم این پسر نابغه ست ودیگه ازاون موقع تا الان این جادوگر مارو دیوونه خودش کرده!

  • رضا
    0

    آخه شرط هایش هم مثل خودش دوست داشتنی ست؛اگرآرژانتینی ها به مسی افتخارمیکنند ولی کل آسیا به جادوگر افتخار میکند!تنهابازیکنی که ازلژیونرشدنش ناراحت شدم همین جادوگر بود وای کاش هیچ وقت به بایرن مونیخ نمی رفت ؛جایی که جادوگر باشه دیگه بارسا ورئال وبایرن کیلویی چنده!همین دلیل بودکه بازیکنهای بایرن مثل روی ماکای ،زی روبرتو فیلیپ لام وخیلی های دیگه عاشق تمرینات وحرکات استثنایی جادوگرشده بودند؛بابا لامصب عشقه دیگه!

  • مرتضی
    0

    جادوگر عاشقتم!همیشه موندم که اول سلطان وجادوگر بودندوبعدپرسپولیس یا اول عشق سلطان وجادوگر بوده وبعد عشق فوتبال ولی چیزی که مشخص هست اینه که اول ازهمه عشق سلطان وجادوگر بوده!ای خدا چقدرعاشق این تیتر روزنامه هابودم که مینوشتند:دیدارسلطان وجادوگر به صرف کباب سلطانی!

  • سعید
    0

    همه هیس!!!آهای عالیجناب عشق!بازهم فرمایشات گوهربارجادوگر؛ازتو گفتن وازما به دل وجان شنیدن!علی کریمی تو عالم فقط یه دونه ست واون هم برای ماس ،ماهواداران ارتش سرخ!

  • محمود
    0

    دلم به عشق یارم گرفته حال وهوایی نوشته روی قلبم به پای جادوگری،همه هستی فوتبال یعنی عشق جادوگری،می ومستی فوتبال یعنی عشق جادوگری!زنده بادجادوگر ،زنده بادبازیکنی که همیشه مرید ودست پرورده سلطان علی پروین بوده،هست وخواهدبود!

  • حسین
    0

    جونم جادوگر؛ازتوبه یک اشاره ازما به صددویدن؛توباماچیکارکردی که همیشه عاشقت هستیم.

  • م.ن
    0

    فوتبال در زمین چمن است مدریت در پشت میز بالاتر از شماهم بیاید نه در ایران بلکه در جهان فوتبال همین که هست انشااله انتخاب شوی تا ببینیم و تعریف کنیم تا همرنگ جماعت نشده ای بعید است بتوانی موفق شوی و سابقه ات گویای همین است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها