نماینده مردم تهران در مجلس:

نباید اجازه دهیم اخبار جعلی از جلسات غیرعلنی مجلس منتشر شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه برخی از نمایندگان مطالب خلاف واقعی از جلسه غیرعلنی مجلس منتشر کردند و نباید اجازه دهیم اخبار جعلی از جلسه غیرعلنی مجلس در بیرون گفته شود.

نباید اجازه دهیم اخبار جعلی از جلسات غیرعلنی مجلس منتشر شود

مالک شریعتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهارداشت: روز گذشته مجلس در جلسه‌ای غیرعلنی مباحثی را در مورد امنیت کشور مورد بحث و بررسی قرار داد و مطابق با قانون در شرایط اضطراری و در صورتی که رعایت امنیت کشور ایجاب کند، مجلس می‌تواند جلسه غیرعلنی تشکیل دهد.

وی افزود: متأسفانه برخی از نمایندگان مطالب نادرست و غیرواقعی از جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس در فضای مجازی منتشر کردند و همکاران خود را متهم به موافقت با اقدامات دولت و مخالفت با اقدامات مجلس کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۹۳ درصد از نمایندگان به موضوع اعمال ماده ۲۳۴ مبنی بر ارسال پرونده تخلف دولت به قوه قضائیه درباره قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها رأی دادند و هیچ یک ازآنان از اجرای قانون مجلس کوتاه نیامدند.

وی اظهارداشت: جای تأسف دارد که در فضای مجازی به برخی از نمایندگان اتهاماتی زده می‌شود و برخی از افراد به دنبال ایجاد دوقطبی هستند.

شریعتی تأکید کرد: لازم است سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گزارش دقیق و منسجمی از جلسه غیرعلنی مجلس ارائه کند تا کسی نتواند همکاران خود را با مطامع سیاسی متهم کند.

وی یادآور شد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب از مجلس و دولت خواستند که یکصدا باشند و نمایندگان مجلس هم روز گذشته تلاش کردند وحدت داشته و یکصدا باشند اما متأسفانه برخی از افراد به دنبال ایجاد دودستگی بودند و این اتهامات را به برخی از نمایندگان زدند.

شریعتی افزود: تقاضای بنده از هیئت رئیسه مجلس آن است که از شأن نمایندگان دفاع کند و اجازه ندهد اخبار جعلی از جلسه غیرعلنی مجلس در بیرون گفته شود و اگر این روش تکرار شود، اسامی این افراد را اعلام می‌کنیم.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: جلسه روز گذشته مجلس غیرعلنی نبود، بلکه غیررسمی بود اما حرف شما مبنی بر اینکه نباید اخبار به بیرون منتقل شود، حرف درستی است و مجلس باید یکصدا باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم بر اجرای قانون مصوب مجلس تأکید فرمودند و همه ما از مصوبه و کیان مجلس دفاع می‌کنیم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خب علنی برگزار کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها