فال روزانه چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدت زیادی از زندگی خود را به دنبال رویاهای بی‌پایه‌واساس بوده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید زمان آن است که از خیال‌بافی دست بکشید و برنامه‌ای جدی و اجرایی برای زندگی خود آماده کنید. زمستان امسال و بهار سال آینده را به کار و تلاش اختصاص دهید و در این ماه‌ها حتی برای لحظه‌ای استراحت نکنید. خرداد سالی که از راه می‌رسد کمی به خودتان مرخصی بدهید و انرژی که از دست داده‌اید را بازیابید. مرداد ماه سال آینده زمان شادی و تفریح شماست. در این ماه فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان پیدا می‌‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه نمایید. شهریور سالی که از راه می‌رسد را به ارزیابی کارهای خود اختصاص دهید و نقاط ضعف و قوت خودتان را بیشتر بشناسید. آذر ماه سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه از دل و جان عاشق محبوبی خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و زندگی عاشقانه‌ای را آغاز کنید. دی ماه سالی که از راه می‌رسد با تغییر مهمی در محل‌کار خود روبرو می‌شوید. این تغییر را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با صفا و صمیمیت در کنار دوستان و آشنایان به پایان برسانید تا خاطره‌های خوش این سال در ذهن شما و اعضای منزل برای همیشه ماندگار شود.

فروردین

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. بین شما و عشق زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق زندگی‌تان باشند. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. فرصتی برای رسیدگی به کارهای مورد علاقه‌تان پیدا می‌کنید.

اردیبهشت

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. روزی که با انرژی شروع کرده‌اید را با نیرو و توان بیشتری ادامه دهید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. خبری خوشایندی از راه دور به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید. روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. اجرای این ایده‌ها در دراز مدت دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. عشقی بی‌حد‌ومرز را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

خرداد

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. پولی که مدت‌ها است اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمک‌تان می‌آید. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری است و برای سلامتی ایشان هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را انجام دهید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق زندگی‌تان را با این رفتار دلخور کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا استعداد‌های درخشان خود را به اطرافیان اثبات نمایید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.

تیر

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آيد و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. به فکر روز مبادا باشید و امروز پولی را برای آینده پس‌انداز کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق زندگی‌تان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. یکی از دوستان شما را به منزل خودش دعوت می‌کند و به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند.

مرداد

اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستان بیشتر بهره بگیرید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که معشوق دست رد به سینه‌تان بزند. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید.

شهریور

غم و اندوه را کنار بگذارید و زندگی را سخت نگیرید. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهای‌تان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. حرف‌های ناگفته زیادی برای بازگوکردن به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید، امروز این فرصت فراهم می‌شود تا سفره دل را پیش عشق زندگی‌تان باز کنید.

مهر

فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. شخصیت جذابی دارید و اطرافیان به راحتی مجذوب شما می‌شوند. امروز ممکن است این روحیه کار دست شما بدهد و به دام هوا و هوس بیافتید. اجازه ندهید تلاش‌هایی که در زندگی کشیده‌اید به‌راحتی از بین برود. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید.

آبان

در کنار کار، از استراحت و تفریح غافل نشوید. مشکل مالی که با آن روبرو هستید را به کمک اندوخته و پس‌انداز خود حل نمایید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. همسر یا عشق زندگی‌‌تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان و آشنایان پیدا کنید.

آذر

حادثه‌ای در کمین شما است و باید بیشتر از همیشه مواظب باشید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان می‌رسد تا مشکلات مالی‌تان را خاتمه دهید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق زندگی‌تان حسابی دلتنگ شما است و در اولین فرصت وقتی را برای بودن با ایشان کنار بگذارید.

دی

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید و روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته است و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز محبت‌‌های شما را بدون پاسخ نخواهد گذاشت. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. شرایطی مهیا می‌شود تا سروضع محل زندگی خود را بهبود بخشید.

بهمن

بیش‌از‌حد خودتان را تحت‌فشار نگذارید و به خاطر داشته باشید که سخت مي گيرد جهان بر مردمان سخت كوش. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. امروز در مرکز توجه اعضای خانواده قرار می‌گیرید. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق زندگی‌تان اثبات نمایید.

اسفند

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. به اعضای خانواده ثابت نمایید که همیشه پشتیبان آنها هستید. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید. فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها