رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا:

شهرهای ممنوعه اعلام شدند/ ورود به استانهای شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: وضعیت ترافیک جاده‌ها روان و بدون مشکل است.

شهرهای ممنوعه اعلام شدند/ ورود به استانهای شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است

سرهنگ احمد شیرانی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می‌گیرد، لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند و از سفر‌های غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

وی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر لازم است همچنین تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده‌ها حضور دارند و تمامی پیش بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودرو‌ها در جاده‌های کشور صورت گرفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهر‌های استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: ورود خودرو‌های شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهر‌های مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

سرهنگ شیرانی گفت: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    جناب سرهنگ پس چرا با اتوبوس وقطار میشه سفر کرد خودرو شخصی مشگلش چیه؟ کرونا را ۴۰ نفر تو اتوبوس بیشتر جابجا میکنند یا خودرو شخصی که یک زوج داخلش نشستند بابا خودتون را درس بدید مردم خودشون معلم هستند آره بابا.

  • ناشناس
    0

    باسنی هیلز که از اولم ممنوع بود

  • شهروند
    0

    بجای شو مسخره بازی محدودیت واکسن بخرید حق تک تک ایرانیان واکسیناسیون سریع است .جنایتکاران تاریخ

  • کاربر ناشناس
    0

    جناب سرهنگ مگر شهرهای نارنجی وقرمز ممنوع نیست من میخوام به آستارا که زرد هست یا ماسال که آبی هستش دلیل ممنوع بودنش چی هست که با خودرو شخصی خودم نمیتونم تردد کنم ولی با اتوبوس میشه رفت .دلیلش را میشه محبت کنید بفرمایید ممنونم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دلیلش اخاذی کردن خودروهای شخصی و۵۰۰ت جریمه کردن هست والسلام

    • کاربر ناشناس
      0

      آقا رفته اونجایی که نباید بره دارند درد میکشن

  • کاربر ناشناس
    0

    جناب سرهنگ من دیروز با خودرو شخصی رفتم گیلان جلوم را با زن وبچه گرفتند ونگذاشتند همونجا ماشین را گذاشتم پارکینگ وبقیه راه را با اتوبوس رفتم وبه ریش آقایان سرهنگ هم خندیدم که چقدر بدبخت هستند که با اتوبوس بقیه راه را ادامه دادم که خودشان هم خجالت زده شدند ولی افسوس که جلوی اتوبوس را نتونستند بگیرند پس مشخص شد که قصد اینکار اخاذی کردن یا همون جریمه کردن خودروهای سواری هست وگرنه سرنشینان را کار ندارند که چگونه تردد میکنند فقط با سواری شخصی خودشان نباشه اتفاقا یک ماشین دیگه هم تو شهرستان با پلاک بومی موجود میباشد.عزت زیاد جناب سرهنگ عزیز اخاذی را ادامه بدید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آقا دمت گرم برو خوش باش

  • کاربر ناشناس
    0

    من یکی از دوستانم شب قبلش باهاش هماهنگ کردم خودرو بومی پلاک گیلان خودم را تا رودبار آورد ماهم از تهران تا روبار با یکی از دوستان رفتیم اونجا ایشون به تهران بازگشت وما هم با خودرو بومی گیلان به شهرمون رفتیم پس رفتن آسونه هیچ موقع نمیتونید جلوی رفتن مردم را بگیرید اگر مشگلتون خودرو سواری هست طرف با اتوبوس وکرایه ای میره.

  • ملول
    0

    جریمه خودروهای شخصی ... یعنی چه معنایی داره ؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      عقده شده براشون یجایی بهشون فشار اومده نمیتونن درش ببارن

  • کاربر ناشناس
    0

    آقا من میخواهم بروم تالش گیلان که آبی هستش شما میگید گیلان ممنوع هست پی مشنگ ها اوسکل ها قرمز ونارنجی وزرد ممنوعه آبی هم که ممنوعه پس چرا رنگ بندی کردیدمردم را با نقاشی کردن شهرها سرگرم کردید خدا شاهده شهرها سفید هم بشن شما میگید ممنوعه ولی اتوبوس ها وکرایه ها آزاد هستند نمیدونم این خودروهای شخصی به کجای شما فشار وارد کردند که اینقدر سوزش داره

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      عجب واقعیت را گفتی دمت گرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها