۲۵۲ هزار شهروند در معرض ابتلاء به کرونا در اصفهان شناسایی شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: ۲۵۲ هزار و ۷۱۰ شهروند در معرض ابتلاء به کرونا در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» در اصفهان شناسایی شد.

۲۵۲ هزار شهروند در معرض ابتلاء به کرونا در اصفهان شناسایی شد

سرهنگ علی قمیان با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح «حافظان سلامت محلات» با عنوان طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح از آذر ماه در استان اصفهان با حضور نیروهای یک هزار و ۱۰۰ پایگاه بسیج آغاز به کار کرده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۲ هزار و ۴۰۸ خانوار در استان اصفهان غربالگری شده‌اند، ابراز داشت: در خانوارها سه میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۹۵ نفر تحت غربالگری قرار گرفته‌اند.

غربالگری ۷۱ درصد از جمعیت استان اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه در غربالگری صورت گرفته در استان اصفهان تاکنون ۲۵۲ هزار و ۷۱۰ فرد در معرض ابتلاء به شناسایی شده است، ادامه داد: تاکنون ۷۱ درصد از جمعیت استان اصفهان غربالگری شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح «حافظان سلامت محلات» تاکنون ۱۷۷ هزار و ۹۳۷ بسته بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، ابراز داشت: همچنین در این بازه زمانی ۱۰۵ هزار و ۴۸۵ بسته کمک معیشتی و ۷۴ هزار و ۵۷۱ بسته شامل دیگر مایحتاج خانوار با کمک گروه‌های جهادی در استان اصفهان توزیع شده است.

تذکر به ۴۲۷ هزار نفر در اصناف استان

سرهنگ قمیان با اشاره به بازدید از ۵۷ هزار و ۷۴۷ واحد صنفی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: در این بازدیدها به ۴۲۷ هزار و ۷۲۲ نفر تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه همچنان غربالگری در ۱۱ ناحیه بسیج استان اصفهان ادامه دارد، اضافه کرد: هنوز یک میلیون و ۶۳۲ هزار و ۷۳۰ نفر در دستور کار گروه‌های جهادی استان اصفهان قرار دارد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها