سخنگوی کاخ سفید درباره حملات راکتی در عراق:

ایران را مسئول اقدامات نائبانش در عراق می‌دانیم

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره حملات راکتی در عراق گفت: ما ایران را مسئول اقدامات نائبانش می‌دانیم و طبق محاسبات زمانی خودمان به این اقدامات پاسخ می‌دهیم.

ایران را مسئول اقدامات نائبانش در عراق می‌دانیم

جنیفر ساکی درباره حملات راکتی اخیر به منافع آمریکا در عراق گفت: «ما هنوز به ارزیابی نهایی برای انتساب این حملات [به گروهی خاص] نرسیده‌ام ولی رئیس‌جمهور دیشب با نخست‌وزیر [عراق] صحبت کرد. این موضوع بخش مفصلی از رایزنی‌های آنها را تشکیل می‌داد.»

وی اضافه کرد: «ما ایران را بابت اقدامات نائبانش مسئول می‌دانیم و البته، حق خودمان را برای پاسخ دادن [به این حملات] به شکل و در زمان مورد ترجیح خودمان محفوظ می‌دانیم.»

سخنگوی کاخ سفید در ادامه ادعاهایش گفت پاسخ آمریکا به گونه‌ای خواهد بود که از تشدید تنش‌ها به نحوی که به نفع ایران باشد جلوگیری کند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسین
    0

    ...اینه مفهوم اینکه اگه شل بیایی سفت میخوری...اگر بجای اونهمه شعارهای خالیبندانه انتقام سخت در پاسخ به جنایت دولت تروریست آمریکا در بشهادت رساندن شهید سلیمانی و یارانش عمل و اقدام قاطع میکردیم الان اینقدر پررو و طلبکار نمیشدن... ...روزیکه ترسیدیم و فقط ۱۳موشک به عین الاسد زدیم، باید ۵۰۰ تا موشک میزدیم و دیگه نه در حرف و نه در عمل همچین غلطی نمیکردن و برای همیشه تاریخ درس عبرت میگرفتن... ...اونوقت دیگه نمیگفتن چندتا از سربازامون فقط سر درد گرفتن، بیرونروی گرفتن و از ایندست خزعبلات...و جنازه دهها و صدها نفر سرابازاشونو جلوی لنز دوربینها و چشم کور جامعه بین الملل بیرون میبردن و میفهمیدن تاوان این جنایت بزرگ چیه...

  • ابراهیم
    0

    ازبرجام خارج شیم بهترع خارجی ها به کدام تعهدشان عمل کردن

  • عبدالهی
    0

    این تروریستهای آمریکایی کثیف و خبیث و اربابان داعش که دهها هزار نفر از مردم عراق و سوریه را بسهادت رساندند؛ چرا همچنان چسبیده اند به نفت عراق!!! ا به چه زبانی به این زبان نفهما باید فهماند که دیگر جایی در منطقه ندارید و حضور نحس و نجس تان را باید کم کنید! هرچند وقت یکبار به خودشان هم حمله میکنند تا بهانه درست کنند برای جاخوش کردن!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها