علی مطهری پس از انتخابات چه پیامی در مورد قالیباف به روحانی داد؟

نماینده ادوار مجلس گفت: من به روحانی پیام دادم از قالیباف به عنوان معاون اول استفاده کند تا نوعی ائتلاف شکل بگیرد. هر کسی پیروز انتخابات باشد حتما باید از همه گروه ها استفاده کند.

علی مطهری پس از انتخابات چه پیامی در مورد قالیباف به روحانی داد؟

علی مطهری که امروز در نشست خبری آمادگی خود را برای حضور در انتخابات 1400 اعلام کرد، گفت: «در حال حاضر پست ها بر اساس آشنایی ها تقسیم می شود. باید گروهی باشد که این افراد را کشف کنند. ما افراد متخصص با تقوا زیاد داریم. هیچ تاکیدی بر مذاهب و قومیت و جنسیتی هم نباید باشد. از هر قوم و مذهب و جنسیتی فرد اصلح بود باید استفاده کنیم.»

مطهری افزود: «برای وزارتی می بینیم فردی بالاتر از بقیه است سنی است یا خانمی اصلح است از نظر تخصص و تقوا باید از همان ها استفاده شود. از هر گروهی اصولگرا و اصلاح طلب باید استفاده شود.»

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: «در مورد انتخابات قبل معتقد بودم کسانی که ۲۴ میلیون به روحانی رای دادند در کابینه حق دارند اما آن ۱۴ میلیون رای به رئیسی هم هستند. من به روحانی پیام دادم از قالیباف به عنوان معاون اول استفاده کند تا نوعی ائتلاف شکل بگیرد. هر کسی پیروز انتخابات باشد حتما باید از همه گروه ها استفاده کند».

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کیان
    0

    گفتم هر کس بخواد در آینده رئیس جمهور شود باید دم دود باقر جمهور را ببیند وگرنه روزگارش سیاه هست نه وزیری تایید می‌شود هزار جور چوب لای چرخش گذاشته میشه و معلوم شد تو هم ترسو و باج بده هستی چیزی نمیشی

  • ی ط
    0

    آقای مطهری این شدنی بود؟قالیباف و روحانی در مناظره فقط به هم فحش ندادند از عملیات گازمبوری تا ۴درصدی......بعد هم قالیباف بنفع رئیسی کنار رفت بعد روحانی انو بیاره معاون اول کنه! اینها همدیگر را قبول نداشتند چطور .......مگر تقسیم سهمه؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      علی مطهری کلا مزیتش در نفهمیدن همین چیزهاست

  • گرسنه
    0

    من باعلی مطهری یادگاراستادشهید مرتضی مطهری موافقم: زیراایشان معمولا دربیاناتش ازلفظ تقوی وتخصص صحبت می کند ، بله اگردراعمال انسانها تقوی نباشدتخریب بوجود می آید کسانی که تقوی پیشه می کنند مورداعتمادهستندزیرا خداترسند درانتخابات هم اولویت این بایدباشد افرادمتقی بایددرراس همه امورباشند نتیجه کاذبی تقوایان آن شدکه دیدیم یافرارودزدی واختلاس وزیرچتربیگانگان رفتن بود پس ازملت شریف ایران تمنادارم درانتخابشان به تقوی بیشترتوجه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها