امام جمعه کرج:

دستگاه قضا به‌دنبال قطع دست رانت‌خواران و غارتگران است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دستگاه قضایی با توان و برنامه به‌دنبال قطع دست رانت‌خواران، ویژه‌خواران و غارتگران وابسته به قدرت است.

دستگاه قضا به‌دنبال قطع دست رانت‌خواران و غارتگران است

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، اظهارداشت: در این جلسه به برجام و مسائل هسته‌ای پرداخته و تذکراتی نیز داده شد.

وی با بیان اینکه مبتکران غربی و اروپایی بدانند که به شدت مورد نفرت مردم ایران هستند، افزود: عده ای به وعده های اروپایی ها دلخوش نکنند، به‌دنبال مذاکره و اقدامی خارج از اصول نظام انجام ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه کسی قصد دخالت در قوه مجریه را ندارد، بیان کرد: قوه مجریه باید در موارد مربوطه کاری را انجام دهد که مجلس تصویب و شورای نگهبان تایید کرده است وگرنه به منافع ملت خیانت و خسارت وارد خواهد شد.

امام جمعه کرج با عنوان اینکه نباید فراموش کرد مجلس در همه امور و نهادها اجرایی حق نظارت دارد و هیچ کس نباید حق قانونی نمایندگان جلوگیری کند، تصریح کرد: توقف اجرای طرح پروتکل الحاقی که از پنجم اسفند آغاز شده باید با قدرت ادامه پیدا کند مگر اینکه تحریم‌ها به طور کلی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه در بخش خصوصی سازی و ابلاغ سیاست ها در این راستا درست عمل نشده، به اقتصاد کشور خسارت های بسیاری وارد شده و مشکل امنیتی نیز به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: به جای این که روند واگذاری اصلاح شود صحبت‌های قابل تاملی عنوان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با توان و برنامه به دنبال قطع دست رانت خواران، ویژه خواران و غارتگران وابسته به قدرت است، گفت: آقایان عنوان می‌کنند فردی تازه به مسئولیت رسیده و به دنبال بگیر و ببند است.

حسینی همدانی با بیان اینکه ریاست قوه قضاییه تازه نیست و کارگزار قدیمی نظام است، عنوان کرد: فردی چه کهن کار و چه تازه کار مجاز به چشم پوشی از تخلف نیست چرا که در این صورت خود مسئول نیز در فساد شریک است.

وی به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری و تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اولیه انقلاب رفع محرومیت از جامعه بود و کمیته امداد از روزهای ابتدایی انقلاب تاسیس شد و کارهای خوبی در این راستا انجام داده است.

نماینده ولی فقیه با عنوان اینکه مردم در زمان شیوع ویروس کرونا با مشارکت در رزمایش مواسات عطر جامعه مهدوی را در سراسر کشور و استان گسترانیدند، افزود: در روزهای پایان سال مسئولان بازار به تامین نیاز مردم با قیمت مناسب توجه کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها