دوئل احمدی‌نژاد و حدادعادل

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: جدال احمدی‌نژاد و حدادعادل یک دوئل انتخاباتی است که با توجه به اینکه مردم روز‌های دشواری را سپری می‌کنند کار قشنگی نیست و باعث ایجاد نوعی بدبینی در میان مردم خواهد شد.

دوئل احمدی‌نژاد و حدادعادل

حمیدرضا ترقی با اشاره به رخداد‌های درون جریان اصولگرا برای انتخابات سال آینده گفت: در حال حاضر هیچ اختلافی در میان اصولگرایان وجود ندارد و اینکه احمدی نژاد با حداد عادل مشکل پیدا کرده نشان دهنده اختلاف در میان جریان اصولگرایی نیست، بلکه اختلاف بین اصولگرایان و جریان انحراف در کشور است.

او ادامه داد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان هم در حال مذاکره و رسیدن به وحدت در انتخاب نامزد واحد هستند و چند روز پیش هم با طرح این موضوع که محمدباقر قالیباف اعلام کرده بود که به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار می‌رود کاملا زمینه را برای وحدت بر روی یک نامزد شکل داده و بحث‌ها و دیدگاه‌هایی هم که در میان آن‌ها در حال مطرح شدن است صرفا تبادل نظر بوده؛ اما بزرگ‌نمایی‌هایی که از بیرون بر این موضوع انجام شده غیر واقعی است و مسائل دوستانه در حال حل شدن؛ امیدواریم که به زودی شاهد وحدت میان دو شورا باشیم.

ترقی با اشاره به اتهاماتی که مبنی بر پوپولیست‌گرایی به اصولگرایان زده می‌شود، افزود: معمولا جریان‌هایی که ریشه و سرمایه اجتماعی مناسبی ندارند در تلاش هستند با فریب مردم و استفاده از مهندسی افکار عمومی جامعه از این نوع روش‌ها برای جذب مردم استفاده کنند. متأسفانه این مسأله در بین اصلاح طلبان بسیار بیشتر از اصولگرایان رخ داده است، زیرا اصولگرایان پایه رأیی در بین قشر متدین و تکلیف گرای جامعه دارند و این پایگاه رأی نیازشان را به رفتار‌های پوپولیستی کاهش می‌دهد.

همچنین ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص آنکه حدادعادل گفته بود: «آمدن احمدی‌نژاد به انتخابات را اصلاً در نظر نگیرید، به نوعی این تکلیف روشن است»، گفت: اظهارات آقای حدادعادل متأسفانه زیاد در راستای رفع دغدغه‌های مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نیست. حتی می‌توان گفت، این عمل به نوعی مؤید آن است که ایشان با وجود نداشتن جایگاه قانونی، از رد صلاحیت‌شده‌ها مطلع است پس ایشان خیال همه را را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید. باید به آقای حداد گفت، شما چطور ادعای سیاستمداری می‌کنید و در قالب لیدر یک جریان ریشه‌دار ادبیات غیرمنطقی دارید. انگار آن‌ها این پیام را می‌دهند که حتی می‌توانند روی تصمیم شورای نگهبان تاثیرگذار باشند. آن هم در شرایطی که در میان عامه مردم محبوبیت و مقبولیتی ندارند.

دبیر کل حزب ایران‌زمین در ادامه گفت: این سخنان من به هیچ وجه مهر تاییدی بر حضور احمدی‌نژاد نیست چراکه او در طول هشت سال ریاست‌جمهوری همه سرمایه‌های مملکت را به هدر داد آن هم در شرایطی که کشور را با نفت ۱۱۰ دلاری و با بیشترین فروش اداره می‌کرد. آقای خاتمی در حالی کشور را به احمدی‌نژاد داد که با داشته‌های آن برهه به راحتی می‌شد امور حوزه‌های مختلف را به سادگی مدیریت کرد.

او تصریح کرد: جدال احمدی‌نژاد و حدادعادل یک دوئل انتخاباتی است که با توجه به اینکه مردم روز‌های دشواری را سپری می‌کنند کار قشنگی نیست و باعث ایجاد نوعی بدبینی در میان مردم خواهد شد، این در حالی است که نه دولت بهاری‌ها و نه گروهشان توانایی رسیدگی به امور و کاهش مشکلات مردم را ندارند.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: مساله اول انتخابات ۱۴۰۰ برای ما این است که برای مشارکت حداکثری هر کاری که لازم است انجام دهیم. اما برخی تمام هم و غم‌شان را به کار بسته‌اند تا با ایجاد دلسردی در جامعه، انتخابات با رأی کمی برگزار شود و خودشان بتوانند دولت را در دست گیرند.

ابوالقاسم رئوفیان در پایان گفت: نباید به یکدیگر پنجه بیندازیم و با ایجاد هرج‌ومرج انگیزه مردم را روزبه‌روز کمتر کنیم، چون چنین کار‌هایی با شاخصه‌های رجل سیاسی منافات دارد و به لحاظ روحی و روانی جامعه را آزار می‌دهد.

منبع: فرارو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • جانباز
    0

    آقاى ترقى،چرافكرميكنيدهرجريانى درمقابل شماوباشما اختلاف نظرداشته باشدحتماًيك جريان انحرافى است!!!!؟؟ مگرشماكى هستيدايچنين جسارت ميكنيد؟نكنه حديثى يا روايتى مختص شماپيداشده!؟!؟كه خودتون رواصلح وصاحب اختيارمردم ميدانيد!؟فكرميكنم متأسفانه شماها بودييدازهرفرصت وازهرمقدساتى براى فريب مامردم استفاده كردييدودرخفاهرچه توانستيداختلاس،ثروت اندوزى،رانت،قدرت،و....بدست آوردييد!؟!؟باعث دين زدگى وتشكيك شددربين مردم شديد!!!خجالت بكشيد

  • طوفان شن
    0

    اتفاقا اینجور چیزها باعث خوش بینی مردم میشه چون بالاخره میفهمند کی راست میگه کی دروغ......

  • ناشناس
    0

    ما وخانواده و دوستان و آشنایان در این انتخاباتی که رییس جمهور آن مشخص شده و پنجمین رییس جمهوری است که از یک قشر خاص به مردم تحمیل می‌شود هرگز شرکت نخواهیم کرد به قول آن بنده خدا ی کشاورز زحمت کش خوددانید و مملکتتان

  • Ali
    0

    مردم گول نخورید این جنگ زرگری هست که میخوان مردم را با حیله به پای صندوق رای بیارن

  • انقلابی
    0

    آقای جانباز شما از اول هم بیدین و ایمان بودی بیخود گردن دیگران نینداز مولا علی در بدترین حالتها که خانمش را کشتند وحقشو خوردند بازم ایمانش از دست نداد

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      مردم عادی رو با مولی علی مقایسه میکنی ؟خود حضرت فرمودند الفقر کاد ان یکون کفرا فقر مردم رابه کفر نزدیک میکند

    • خ
      0

      انقلابی فامیل علم الملهدا ای خیلی یاخودشی

  • ناطمی
    0

    آقای ترقه ازاسب افتادیدمطمعن باش بزودی اززین هم خواهیدافتاد!!!ومکرو مکرالله

  • کاربر ناشناس
    0

    کاملا دعوا زرگریه

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      بخدا مردم دیگه حوصله این دعواهای زرگری ندارن.بس کنید

  • مورچه
    0

    این دونفررابریزن توچرخ گوشت باهم مخلوط بشن یه ادم درست وحسابی ازشون درنمیاد اماببین چطوری مردم رابا چرت وپرت گذاشتن سرکار مارمولکها

  • کیان
    0

    جای یک دو نفر صد من یک قاض بگید آقای الهه قمشه ای کجاست؟ که هر سخنش کمیا و انسان از معرفتش لذت می‌برد؟؟؟

  • گرسنه
    0

    غضنفرمیگه گول دعوای حدادومحمودونخؤرید اینادارن نمایش روحوضی میدن میدونه ایناچه مارمولکهائی هستند

  • امیر
    0

    کاری به آحمد سیب زمینی نداشته باشید مدتی نبود افسردگی گرفته بودیم از وقتی آمده سیرک انتخاباتی راه انداخته هر روز میخندیم به یکی از دوستانش گفتیم چرا نامه احمد به بایدن نمیرسه گفت چون کردتش تو شیشه آبغوره درش رو هم چوپنبه زده انداخته تو دریا شاید هزار سال دیگه برسه که خودش عتیقه محسوب میشه و علت انقراض ایرانیان معلوم میشه

  • پرتوی
    0

    چرا باید حداد هیچ کاره این طور راجع به مردم تعیین تکلیف کند .حداد ناعادل خودفروش

  • گرسنه
    0

    من با احمدی نژادموافق نیستم زیراایشان راه بدی را برای انتخاب شدن انتخاب کرده است گمااینکه درانتخابات پیشین هم اینطوربود ایشان حریص است وباتهمت زدن وضایع کردن کسانی که به اسمشان قسم میخورد وهمپالگی بود الان برای انتخاب مجددسعی برضایع کردن آنهارادارد ازویژگیهای آدم دروغگووحریص هم همین است میخواهدباهرقیمتی حتی ازدست دادن سعادت آخرت وضایع کردن دیگران به مسن دنیوی برسدواین از سلک پاکان بعیداست پس لطفا به مردم ایران پیشنهادمیکنم باسوابق ایشان به درجه تقوی ایشان هم توجه کنند . به نظرمن ایشان فرد متعادل وقابل اطمینانی نیست وتقوای سیاسی واخلاقی ودینی هم نداردو آنتشاردهنده خرافات است وبه آنچه که ادعادارد معتقدنیست وویرانگراست .

  • احمد
    0

    از کجا معلوم است شما اصول گرا ها جریان انحرافی نیستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها