فرماندار کوهرنگ:

مسیر ارتباطی شهرستان کوهرنگ به مسجد سلیمان خوزستان مسدود شد

فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا در استان خوزستان و پیشگیری از ورود آن به شهرستان کوهرنگ مسیر ارتباطی این ۲ منطقه مسدود شد.

مسیر ارتباطی شهرستان کوهرنگ به مسجد سلیمان خوزستان مسدود شد

مرتضی زمانپور افزود: شهرستان کوهرنگ در حال حاضر در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارد و با توجه به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر کنترل مبادی ورودی و خروجی با استان خوزستان این اقدام انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر آن در سایر مبادی ورودی و خروجی شهرستان نیز محدودیت‌های شدید ترددی اعمال شده و تلاش‌ها بر این است تا از هرگونه تردد غیرضروری بین شهرستانی جلوگیری شود.

زمانپور تصریح کرد: گروه‌های نظارت بر ترددها در روستای افسرآباد مرز بین کوهرنگ و اردل، باباحیدر در محور ارتباطی کوهرنگ و فارسان، سودجان در مرز شهرکرد و کوهرنگ و مناطق مرزی شهرستان‌های لرستان و اصفهان مستقر شده‌اند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به اجرای طرح سردار سهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این طرح تاثیر بسزایی در پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان داشته است.

زمانپور با توصیه بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی افزود: همچنان توصیه می‌شود تا مردم از برگزاری دورهمی‌ها و مجالس عروسی و ختم خودداری کرده و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی اهتمام بیشتری به کار گیرند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها