حمله شبانه به کمپ برای ربودن پدر

چهار پسر شرور برای حمایت از پدر یکی از دوستانشان با قمه به کمپ ترک اعتیاد حمله کردند.

حمله شبانه به کمپ برای ربودن پدر

چندی قبل ماموران پلیس امنیت تهران در جریان درگیری و حمله به یک کمپ ترک اعتیاد در منطقه یافت آباد قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که چهار جوان به یک کمپ ترک اعتیاد حمله کرده و با زخمی کردن ۲ نفر اقدام به تخریب خودرو و شیشه های کمپ ترک اعتیاد کرده است که در این راستا تحقیقات برای دستگیری متهمان کلید زده شد.

ماموران پلیس امنیت و عمومی تهران با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی ۴ پسر جوان شدند و در تحقیقات مشخص شد یکی از جوان ها پدرش در این کمپ ترک اعتیاد بوده و پسر جوان همراه دوستانش به این کمپ ترک اعتیاد حمله کرده اند.

همین کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این ۴ جوان را دستگیر کردند و پسر جوان که نقشه حمله به کمپ ترک اعتیاد را طراحی کرده بود در اعترافاتش ادعا کرد که بخاطر حمایت از پدرم به کمپ ترک اعتیاد حمله کردم.

مهرداد ۲۵ ساله که یک سابقه در پرونده اش دارد با خونسردی می گوید به خاطر اینکه مسئولان کمپ پدرم را اذیت کرده بودند به آنجا حمله کردیم.

سابقه داری؟

بله، یک بار بخاطر آدم ربایی دستگیر شدم.

آدم ربایی؟

بله، ۲ سال قبل پسر جوانی به دختر مورد علاقه ام متلک پرانی کرد و وقتی متوجه ماجرا شدم همراه دوستانم پسر جوان را سوار بر خودرو کرده و به یک باغ بردم و چند ساعتی در آنجا او را به باد کتک گرفتیم و سپس رهایش کردم که بعد از آن به خاطر آدم ربایی دستگیر شدم.

چرا به کمپ ترک اعتیاد حمله کردی؟

پدرم ۱۷ روز بود که در کمپ ترک اعتیاد بود و وقتی فهمیدم پدرم را در آنجا اذیت کردند عصبانی شدم و با همدستی ۳ تن از دوستانم به آنجا حمله کردیم و با مسئولان کمپ درگیر شدم.

دوستانت برای نیامدن به دعوا مخالفت نکردند؟

نه، ما همگی رفیق هستیم و وقتی فهمیدند پدرم را اذیت کردند به حمایت من آمدند.

آنها چند نفر بودند؟

۴ نفر بودند که ۲ نفرشان زخمی شدند و خودرو و شیشه های کمپ را هم تخریب کردیم.

متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت تهران قرار گرفته اند.

منبع: جام جم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اقدام قاطع پلیس قابل تقدیراست...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها