علی کریمی: نتایج از قبل مشخص بود/ فقط ۹ نفر می‌خواستند فوتبال تغییر اساسی کند

صحبت‌های علی کریمی درباره جلسه رأی‌گیری انتخابات فدراسیون فوتبال را ببینید.

علی کریمی: نتایج از قبل مشخص بود/ فقط ۹ نفر می‌خواستند فوتبال تغییر اساسی کند

علی کریمی که با کسب ۹ رای در مرحله اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، نتوانست به حد نصاب لازم برای باقی ماندن در رقابت دست پیدا کند، پس از خروج از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بعد از مدت‌ها شرایط برای حضور فوتبالی‌ها رقم خورد و من هم آمدم اما نشد. برای آقای عزیزی خادم و هاشمی آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله هر کسی انتخاب می‌شود کارهای اساسی برای فوتبال انجام دهد.

وی افزود: از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و فقط برای این حضور پیدا کردم که پس‌فردا نگویند شرایط مهیا شد که فوتبالی‌ها بیایند اما کسی نیامد. من برای اینکه بهانه دست کسی نباشد این کار را کردم.

وی ادامه داد: از آن ۹ عزیزی که به من رای دادند تشکر می‌کنم. ۹ نفر در این مجمع بودند که دوست داشتند فوتبال تغییر اساسی کند. از این بابت از آن ۹ نفر تشکر می‌کنم. امیدوارم رئیس بعدی این دوستان را اذیت نکند و رویه حرفه‌ای را دنبال کند.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا رای‌های داده شده به دیگر کاندیداها پاک بود، گفت: نمی دانم، باید به وجدان دوستان واگذار کنیم. رای آنها برای من قابل احترام است و هر کسی یک حق رای داشت و اگر من هم جای آنها بودم به آن کسی که دوست داشتم رای می‌دادم. امیدوارم افراد نزد وجدان خود راحت باشند و به فوتبال خیانت نکرده باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشخص است افرادی که به او رای دادند چه کسانی هستند، گفت: نه مشخص نیست و خودشان می‌دانند.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات، مهندسی شد؟ گفت: من نمی‌دانم اما جا دارد با تاخیر روز مهندس را به دوستان و مهندسان عزیز تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت کنم.

منبع: ایسنا

46

حجم ویدیو: 24.09M | مدت زمان ویدیو: 00:02:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    تجربه نشان داده هر کسی در کشور پر طرفدار میشه بعد از یک مدتی خودش را خیلی دست بالا میگیره و پررو میشه مثل فردوسی پور پس منطقی اینه که از آدمهای ناشناس تر استفاده بشه و اگه او هم پررو شد بندازنش کنار البته شما آدم محترمی هستی ولی احتیاط شرط عقله . موفق باشی

  • رمضانیان
    0

    اگه شرایط را ازقبل می دونستی آیا کاندیداتوری در چنین فضایی عاقلانه بود؟فقط قبول کن اگه بازیکن خوب ومحبوبی بودی شرایط مدیریت فدراسیون مهمی چون فوتبال رانداشتی چون سواد وتجربه مدیریتیت درحد صفر بود عزیزم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چی میگی تو خودت عصبی نکن

  • م
    0

    سلام جناب آقای علی کریمی، محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من ۳۱ سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تا اینکه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی،کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷،شماره عابر بانک سپه(5892101306657236)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

  • سار
    0

    تا این سیستم کثیف وبیمار ولابی بر این کشور حاکم هست،افراد پاک مثل کریمی راه به جایی نمیبرن.

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    سیستم کلا مریض وکثیفه وزدوبندیه هیچوقت آقای کریمی رو اجازه نمیدن بیاد ریشه های اینا روبزنه و فسادو ربچینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها