تولیت مسجد جمکران:

متاسفانه صداوسیما آنقدر که برای ورزش وقت می‌گذارد برای امام زمان وقت نمی‌گذارد/ رضا پهلوی را رضاخان کبیر می‌نامند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: متأسفانه مرکز و ارگانی که باید بلندگوی تفکرات امام باشد، تبدیل به جای افرادی شده که رضا پهلوی را رضاخان کبیر می‌نامند و این نشانگر نفوذ در مراکز حساس است.

متاسفانه صداوسیما آنقدر که برای ورزش وقت می‌گذارد برای امام زمان وقت نمی‌گذارد/ رضا پهلوی را رضاخان کبیر می‌نامند

حجت‌الاسلام محمّدحسن رحیمیان صبح امروز (یکشنبه ۱۰ اسفندماه) در نشست ارزیابی برنامه‌های دهه فجر و برنامه‌ریزی برای اعیاد نیمه شعبان که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور می‌دانست، گفت: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب می‌بینیم که دشمنان چگونه همه توان خود را برای مقابله با این انقلاب به‌کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه مرکز و ارگانی که باید بلندگوی تفکرات امام باشد، تبدیل به جای افرادی شده که رضا پهلوی را رضاخان کبیر می‌نامند و این نشانگر نفوذ در مراکز حساس است.

رحیمیان تصریح کرد: علی‌رغم همه فشارها و توطئه‌ها باز می‌بینیم که در ۲۲ بهمن، حماسه‌ای دیگر به شکل دیگر آفریده می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران به عشق مردم ایران به ولایت اشاره کرد و گفت: در سفر استانی رهبر معظم انقلاب به استان فارس وقتی به نمایندگی از ایشان به روستاها می‌رفتم، هیجان و شور و عشقی را یافتم که همانجا این به ذهن من رسید که اگر بعد از پیامبر(ص) نه به اندازه کل مردم ایران، بلکه فقط به اندازه جمعیت یکی از این روستاها، دور اهل بیت علیهم‌السلام جمع می‌شدند، در خانه حضرت زهرا(س) را آتش نمی‌زند و مسیر تاریخ اینگونه تغییر نمی‌کرد.

رحیمیان، پیروزی‌های جبهه حق و افول استکبار را یادآور شد و گفت: این‌جمله رهبر انقلاب که «من می‌دانم که خدا اراده فرموده این ملت به اوج پیروزی برسد» سخنی نیست که هرکسی جرأت گفتن آن را داشته باشد، این سخن در هماهنگی با سخنان حضرت امام (ره) است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ و آغاز قرن جدید، از این لحاظ که دو نیمه شعبان را به‌خود می‌بیند، استثنایی است، تصریح کرد: این رخداد، بهانه‌ای است که به اساسی‌ترین مسئله دنیا و آخرت‌مان توجه کنیم. هستی ما و واسطه فیض این دنیا حضرت حجت (عج) است.

تولیت مسجد مقدس جمکران، یکی از غریب ترین مقولات در جامعه را موضوع امام زمان(عج) دانست و گفت: متاسفانه آنقدر که بخشی از جامعه بر هنرپیشه‌ها متمرکز شده، به موضوع مهدویت و امام زمان(عج) توجه ندارد.

رحیمیان با بیان اینکه جامعه‌ای که امام زمان خود را نشناسد مرگ جاهلیت خواهد داشت، گفت: همه هویت نظام ما به ولایت فقیه است و هویت ولایت فقیه هم به امام‌زمان(عج) است و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در گرو شناخت امام زمان است.

وی افزود: متاسفانه صداوسیما آنقدر که برای ورزش وقت می‌گذارد برای امام زمان وقت نمی‌گذارد.

رحیمیان غفلت از مفاهیم مهدوی را در هنر و سینما مورد اشاره قرار داد و گفت: ‌هالیوود، فیلم‌های فراوانی را برای تحریف موضوعات مرتبط با امام زمان(عج) ساخته‌ است اما ما چه کرده‌ایم؟

وی تصریح کرد: امیدواریم به یمن وجود دو نیمه شعبان در سال آینده، سال ۱۴۰۰ را سال مهدوی کنیم و با همه توان در همه عرصه‌ها گام‌های موثری در شناخت امام زمان و مسائل مربوط به مهدویت برداریم.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 78
  • انقلابی
    0

    باید دهنتو طلا گرفت آقای حجت السلام رحیمیان صدا و سیما انقدر منافق شده فقط از ترس رهبر دعای اعظم البلا را اونم گاهی میگذارد مگر شما یه کاری انجام بدید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشکلات مملکت با دعا حل نمیشه با فکر واندیشه ست بعدش هم تلویزیون نیست که بایاکن ..من سیامک انصاری هستم

    • اسماء
      0

      اینو شهید مطهری جواب داد زمانی که مارکسیست ها می گفتند به نظرشما یه سرباز بهتره کشیک بده یادعا کنه که دشمن حمله نکنه گفت: باهم منافاتی نداره یک سرباز میتونه درعین کشیک دعاکنه که دشمن حمله نکنه

  • ناشناس
    0

    کبیر بودن رضا خان به میل شما و صدا وسیمایتان نیست

  • ج
    0

    اگرهرکس درروزچندثانیه فقط به امام زمان عج فکرمیکرداین همه گناه اختلاس ،بی بندوباری بی غیرتی وبی حیایی،،، وجودنداشت،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      والا خیلی فکر کردیم دیدیم شماهاییکه تبلیغ میکنید در عمل خودتون هیچ اعتقادی بهش ندارید

  • مورچه
    0

    بپاازحسادت بارضاشاه کبیر منهدم نشی ب اندازه صد سال سازنده گی انجام داد باامکانات وتجهیزات ان زمان تونل ها جاده ها جادهای ریلی بیمارستان ها دانشگاه

    نظرات شما -
    • اسماء
      0

      ۲۵۰سال قاجار که بدتر ازپهلوی بود باعث شد تا رضاشاه ازنظر شما تبدیل به قهرمان سازندگی بشه باجنگ رسانه

    • ب اسماء
      0

      خانم اسماء عربزاده هستی؟بعدازانقلاب چی شماکه روح قاجارراسفیدکردین خانم

    • الن
      0

      سرکار خانم اسماء اولا به خاطر بی کفایت قاجار رضا خان به چشم نیمود ، هر چیزی شاخص هایی داره ، رضا خان بی اشتباه نبوده ولی در کمترین زمان با کمترین هزینه بیشتر خروجی مثبت را داشته.در ضمن مسیر جنرال کب مشابه قاجار است.

  • امید
    0

    بدبختمون کردید با این تفکرات. باید رفتار ها اصلاح بشه نه شعارها بیشتر بشه!

  • Dadvar
    0

    مسجدی بنا به روایت های که خیلی هم اعتبار ندارند ساخته شده و امثال رحیمیان سالیانه چند ملیارد کاسب هستند . رحیمیان باید بیلان سالیانه ، درامد و هزینه های مسجد جمکران در اختیار عموم قرار دهد و تولیت این مسجد تا بحال چند مدرسه ، بیمارستان ، یتیم خانه و امثالهم برای مردم ساخته است .

  • ناشناس
    0

    سلام وقت به خیر صدا سیما نه نه نه ؟ پفک سیما چیپس سیما ماست سیما دوغ سیما کلا‌ تبلیعات سیما ؟ سریالهای دوزاری همه در حال گریه شادی کجا بود؟؟؟ تلویزیون بدرد تابلوه داره می خوره ؟

  • .
    0

    الان که 24 ساعته و تمام شبکه ها افکار شما را تبلغ می کند . نتیجه چه شده است؟ به خدا قسم دین و ایمان در زمان رضا شاه و دیگران بیشتر بود تا الان.هرکس برا خودش یه تشکیلاتی درست کرده تا از گوشت قربانی بودجه نحیف سهمی ببرد

  • فرهاد
    0

    اخوندها در ایران مدیریت مکان هایی با در امد هنگفت برای خود مصادره کرده و سالیانه ملیاردها کاسب هستند بدون اینکه به کسی جوابگو باشند .

  • شوقی
    0

    زنگ بزن بگو ظهور کنه و شبکه ماهواره تاسیس کند

  • دن کیشوت
    0

    شما آخوندها با هدایت انگلیس روی کار آمدید تا دین و مقدسات اسلامی را بی اعتبار کنید و چه خوب این کار را کردید، خروجی حوزه های علمیه از زمانی که شما قدر قدرت شدید و حاکم، چه بوده؟ شیخ مفید و کلینی و صدوق و... یا رقاص و خواننده و نوازنده و هنرپیشه؟

  • ناشناس
    0

    امام زمان از شماها وقت نمیخواد صداقت میخواد که ندارید

  • kali
    0

    به فکر مردم باشید خربزه آبه

  • شهروند
    0

    رضا شاه بزرگ روحت شاد .

    نظرات شما -
    • رضا.
      0

      در تعجبم کسانی که منفی می‌دهند. ضا شاه به هر حال جزئی از تاریخ این مملکت است و او بود که پایه های ایران نوین را بنا گذاشت و حتما ایراداتی هم داشته ولی یادمان باشد 90 سال پیش وضعیت دموکراسی و حقوق بشر در خاورمیانه چگونه بود لذا باید قدر دان کسانی باشیم که حتی یک آجر در زیر بنای ایران کاشتند.

    • بردیا
      0

      اینایی که منفی میدن اصلا خودشون هم نمی‌فهمن چرا منفی دادن !!!

  • 0

    کبیر که هست. مگه شک داری؟

  • Raz
    0

    رضا خان بود که کشوری رو پکپارچه کرد که حتی لباس درست درمونی نداشتند بپوشند این وعکسها وفیلم های دوره قاجار می گن کشوری که درهراستانی یک نفر خان بود وظلم می کرد اون موقع روس وانگلیس توی ایران بودند با درایت حکومت فعلی اگر اون زمان این حکومت بود چیزی از ایران باقی نمانده بود .الان از چی می ترسید همچین ریشه کردین که بمب اتمم تکونتون نمی ده از یک اسم کبیر می ترسید

  • ناشناس
    0

    مردم را چی فرض کردی این همه اختلاس در بدنه حکومت میشه نتیجه کار امثال شماست

  • کیان
    0

    اگر ناراحت هستین تا شبکه ورزش رو هم نگاه نکنیم و بریم معتاد بشیم احمدی جولی بیاد بغلمون کنه و بشیم مرید احمدی هاله چون امونم دستی بر زمان داره نور چراغ موبایل نوکیا تو شب تو جیبش روشن بوده هاله دیده؟ هاله شده؟

  • فرداد
    0

    تلویزیون فوتبال نشان نده و تا مجبور بشویم خزعبلات آخوندها گوش کنیم

  • نادر
    0

    رضا شاه کبیر بود ، روحش شاد. امام زمان هم که دکان شماست. بهتره به جای پرداختن به ناپیداها، به بدبختی، بی‌چارگی و فلاکت پیدای کشور بپردازیم.

    نظرات شما -
    • اسماء
      0

      برای آدم هایی که درکی از امام زمان ندارند وراحت به اعتقادات شیعه وسنی (اهل تسنن از پیامبر دارند انکار مهدی کفر است)توهین میکنند نباید وقت گذاشت کبیر یا خان. اگر ظهور نباشه آفرینش بیهوده است

    • نادر در جواب اسما
      0

      اسما تو چه قدر چرت و پرت میگی!!!!

    • الن
      0

      سر کار خانم اسماء ما اصلا بی دین و لایک هستیم ، چند سال باید تو چارچوب شماها زندگی کنیم. شاید کسی به مقدسات شما اعتقادی نداشته باشه ، باید چکار کنه؟؟!!

  • کسری
    0

    باافتخارمیگویم : رضاخان کبیر......

  • ناشناس
    0

    خود شما وپدرتان در زمان رضا شاه کبیر تعلیم دیدین وکافی کمی چشم باز کنی به دنیای پیرامونت متوجه میشوی کدام موفق بوده جای دور نرو صف نماز گذاران واقعی که برای ریا یا وانمود نمودن نماز میخوانند را ببین این چند نفر راهم با این اراجیف فراری بده صدا وسیما با برنامه های کسل کننده وبی محتواو تکراری مردم را پای ماهواره ودنیای مجازی کشانده حالا چند تا جون به ورزش توجه میکنند آنها را هم شما فراری بده ،،،، اگر کمی خواننده به صحبت های این آقا توجه کند متوجه میشود دشمن کجا نفوذ کرده مرد حسابی این چند تارو هم تو بپرون وپدر هایی که مخالف ماهواره هستند رو مجاب به نصبش کن واقعأ که

  • ناشناس
    0

    صدا و سیما را کسی نمیبینه به خدا نمیبینن اونهمه بودجه که صرف اون نهاد مزخرف میکنید را بدین زلزله زده های سر پل ذهاب که هنوز تو کانکسن و سی خت که حتی کک کسی هم نگزید بعد بیاین تو فضای مجازی هر چی دلتون خواست بیان کنید و کانال بزنید حداقل بودجه وحشتنک صدا و سیما را نمیخوادبینندشم بیشتره خیلی بیشتر از رضاخا خان کبیرم بد نگید که همین که شماها داشتین از دستش دم سفارت انگلیس صف میبستین خودش گواه ماجراهیی است که بر این کشور رفته

  • بی سواد
    0

    شما خودتون با رفتارتون خدا بیامرزی برای رضا شاه کبیر درست کردید....مثل اینکه از گرانی و بدبختی مردم خبر ندارید

  • جمعه
    0

    آقای رحیمیانن زیاد بخودت فشار نیار،برد تبلیغاتی صداو سیما اندازه یک شبکه ماهواره ای نیست.

  • ناشناس
    1

    چیه درش بسته شده به خاطر کرونا نذورات نرسیده در چاه هم بسته شده مردم نمیان سرشون کلاه بزارین

  • گل آقا
    0

    اگر آقای قالیباف سردار سازندگی لقب میگیرن با این همه ابهام به زضا خان نگیم کبیر چی بگیم چیکار باید میکرده که انجام نداده روحش شاد

    نظرات شما -
    • حالا
      0

      قلدر بی سواد بود که فقط یسری آدم ها درجنگ رسانه باور کردند

    • حالا حالا
      0

      خوبه کل رسانه ها دست شماست ،، بیش از صد شبکه تلوزیونی و رادیویی دارید، مطبوعات غیر از نظر خودتون هم که ممنوعه ،جوری که شما با رسانه برخورد کردید داعش نکرد هنوز یادمون نرفته ویدیو قاچاق بود نوار کاست ممنوع بود ،، چقدر کتاب ها را ممنوعه کردید ماهواره که بماند، به حرف نیست به عمله ،، همون قلدر بی سواد دانشگاه ساخت به پدرامون شناسنامه داد ،، راه آهن و فرودگاه و بهداشت آورد اونم توی ۱۶ سال بدون نفت ،، حاکمان همدوره اون قلدر استالین و هیتلر و موسولینی بودن ،، خدا یه عقلی به بچه هات بده

    • ناشناس
      0

      بیسواد بود مملکت را اونقدر سر وسامون داد اگه با سواد بود چکار میکرد قلدر بود چون اون وقت هم شعبون بی مخهایی مثل تو سد راه توسعه بودند

  • فرهاد
    0

    روحت شاد رضاشاه

  • .....
    0

    به خدا قسم امام زمان از شماها بیزار...

  • متفاوت
    0

    هروقت استین مبارکتون رو زدید بالا و بازحمت خدماتی خودتان کارکردید و از بودجه و حقوق جمع شده مردم استفاده نکردید و از دسترنج خودتان به دیگران هم بخشیدید اساسی ترین مسیله دنیا و اخرتتان هم درست میشود.

  • عبدالرضا افروغ
    0

    این همون رحیمیان وزارت اطلاعات است.که سعیدامامی دران فاجعه افرید...ضمنااول فکری به حال فقر،بیکاری،تبعیض،رشوه،رانت،دروغ،تملق درحکومتت بکن بعد...

  • انقلابی
    0

    نمیدانم چرا خدا این کارها رو نمیکشه لعنت به همه شما گردن کلفتها که از مرگ هم نمی‌ترسید خبر فوری دلمو شکندی استدلالهای این کافرا رو گذاشتی به حق ناله های امام حسین در گودال قتلگاه خدایا این کارا رو به تو فقط تو واگذار میکنم خدایا کارکنان خبر فوری هم همینطور لعنتی‌های به کجا رسیدید عقده ایها روانیها حسودا حیوان صفتها شما با شمر و حرمله وقاتلان کربلاییها چه فرقی دارید شماها بهایی هستید یادم باشد یادتان باشد

    نظرات شما -
    • انقلابی قدیمی
      0

      بهایی شرف داره به امثال توی متوحش،، خبر فوری اینقدر رسانه آزادی هست که این همه توهین تو به خودش را گذاشت ،، حالا رسانه های انقلابی شما را هم دیدیم که هیچ نظر مخالفی را بر نمی تابید ،، رسانه های شما هیچ طرفداری نداره و این باعث شده مردم شما و تفکراتتون را دنبال نمیکنند و شما عقده ای شدی ،،

    • الن
      0

      خوب شد تو کاره ای نشدی ، وگر نه خلخالی دوم میشدی.

  • آرش
    0

    در تاریخ ما فقط کوروش کبیر بود و بس کوروش کبیر که بر بخش اعظم جهان متمدن آن روز حکومت میکرد و شاهان کشورهای بزرگ آن روز زیر نظر و تحت فرماندهی او بودند نه رضا شاه که انگلیسی ها مثل موش تو تله انداختنش و کشور را اشغال کردند لعنت برهر چی عرب متحجر.... که اوضاع کشور را این طور کردند زنده باد کوروش کبیر و هخامنشیان

  • ما
    0

    احسنت باید همچون شبکه قرآن یک شبکه اختصاصی هم با بوجه ویژه و کلان با افراد عالم و پژوهشگر با ایده های نو برای معرفی امام زمان و ولایت فقیه و نایبان امام ایجاد کرد تا جهان اسلام به آگاهی کامل برسد نام شبکه رو هم باید گذاشت پژواک منجی و در تمام شبکه ها الزام شود که روزی یک ساعت به امام زمان اختصاص یابد

  • شهرام
    0

    میخای اسم توروهم بذاریم شیخ خان !!!

  • دن کیشوت
    0

    عزیزان چرا خودتون رو ناراحت میکنید مگه نمیدونید اینا چرا از رضا شاه متنفرند چون بهشون گفت شما تافته جدا بافته نیستید شما هم مثل بقیه باید کار کنید و برید سربازی، مملکت مفت خور نمیخاد، اینا هم به اونجاشون فشار اومد، کتاب ایران، برآمدن رضا خان، بر افتادن قاجار و نقش انگلیسیها نوشته سیروس غنی رو بخونید و رضا شاه رو بهتر بشناسید

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      لعنت به سایبریهای بیگانه!!! دیدید مثل انتخاباتشون چقدر شعبده بازی میکنن؟ یه دفعه اینهمه دیسلایک با نوع کامنتها و لایکها ؟؟؟...چقدر تابلو کار میکنن این بی صفتها!!!!

  • Man
    0

    چرا صدا سیما مدام دکان این حاج آقا را تبلیغ نمیکنه تا ملت براش پول ببرند و حاج آقا دولپی بخوره و شکمش گنده تر بشه . ما آخر نفهمیدیم این همه چاه تو ایران هست چرا فقط چاه مسجد جمکران قم مورد عنایت قرار گرفته ؟!!!!!!!

  • اسدیان
    0

    امام زمان بزنه توی کمرت که این چنین از امام عصر عج خرج می کنی برای معرفی خودت ، تولیت استان جمکران !؟

  • انقلابی
    0

    تقصیر این دولت بی عرضه است اگر میگذاشت نیروی انتظامی میریخت ماهواره ها رو جمع میکرد این همه کافر و بی‌حیا کثافت و اشغال شغال و گرگ و گرگ زاده درست نمیشد بابا نامثبا آدرس بدید خدمت برسیم فیس تو فیس قشنگ دوستتون کنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وقتی شعور نداری همه چیزا با گنده لاتی میخوای حل کنی شعبون خان

    • ب انقلابی نماها
      0

      من آدرس میدم تخ. داری بیا میدان ناصرخسرو بالاتر از میدان کوچه 3 با گرز گران منتظرت هستم یونجه خور الدنگ

  • حسن
    0

    "" رضا شاه بزرگ "" "" روحت شاد ""

  • یکتا
    0

    رضا شاه بزرگ ایران را ساخت . اکثر کسانی که از رضا شاه بدگویی می کنند هیچ اطلاعات تاریخی ندارند کتاب نخوانده اند فقط نقل قول می کنند . اگر آگاه شوند و بفهمند در آن شرایط سخت بدون تجهیزات و ملتی بی سواد که با تنبان در کوچه ها تردد می کردند . بیماری سوزاک و وبا و سقلیس بیدادمی کرد . در شمال و غرب داشتند ایران را تجزیه می کردند / نبودن حمام و امکانات رفاهی و با وجود همه مشکلات رضا شاه بزرگ آنهمه جاده و راه آهن و دانشگاه و نظمیه و عدلیه و بلدیه ( شهرداری ) رو بنیان نهاد . روحش شاد

    نظرات شما -
    • اسماء
      0

      اتفاقا چون خونیدیم وبیشتر از شما قاجار هم خونیدم میگم کسی منکر ساختن رضاشاه نبود که شما میخوای اثبات کنی خیلی ساخت موضوع برمیگرده به قلدری سیاست لائیک بی سوادی واقعه مسجد گوهرشاد و...

    • راز جنگل
      0

      همین تو که خواندی بس است ، انشالله با او محشور شوی. اما بدان که بند تنبان رضا شاه دست اجنبی ها بود نه دست خودش. آن زمان که در تاریخ ثبت است رضاه شاه برای آنها خدمت میکرد و اینهایی هم که بنا کرد نه برای مردم بلکه برای ورود آنها به کشور بود . همین بس که اگر رضاه شاه برای مردم خدمت میکرد چرا مثل بزدلها فرار کرد و رفت ، آن موقع که پهلوی دشمن نداشت و کسی هم دنبال مقام نبود ، چه شد که رضاه شاه قصه شما فرار کرد؟ چه که پسرش شد شاه مملکت ؟ ساده بود ، امید که ذهن های تاریخ گذشته به هوش آیند.

    • ناشناس
      0

      میدونست چه کسانی میخواهند چه کار کنند البته اگه دارای شعور باشی الان با گوشت و پوست وتک تک سلولهات درک میکنی که با چه کسانی مخالفت میکرد چون عاقبتش را میدونست کما اینکه اگه جیره خوار نباشی بایدالان ببینی که اون انزمان شماها را شناخته بود که ملک ومردم ودین را به گند خواهید کشاند

    • الن
      0

      رضا در دورانی ظهور کرد که ایران نیازمند یک دیکتاتور دلسوز بود . جناب راز جنگل در مورد چیزی که اطلاغات نداری و از روی تعصب نظر نده

  • ارژنگ
    0

    واسه چیزی که وجود خارجی نداره چرا باید وقت گذاشت؟چون جیبه شماها پر بشه؟اینهمه خوردین بس نیس؟

  • ن
    0

    امام زمان کمر کسانی که به ملت و کشور بخاطر مفت خوری خیانت میکنند بشکنه خدا خودش قضاوت کند

  • کیوان،،،پرکوه
    0

    استاد،،،چرا شما ناراحت هستید که به رضاخان میگن رضاخان کبیر،،،،به امام هم میگفتند خمینی کبیر،،،حالا شما خوب بکارید بشما هم بگن

  • باربد
    0

    خوب ،،شما از رضا شاه بهترید خوبه راضی شدی حاجی !!!!

  • محمد
    0

    انقد که رضا خان کبیر برا این مملکت زحمت کشید هیچ کس نکشید.

    نظرات شما -
    • فربد
      0

      ایشالا باهاش محشوربشی واون دنیا کنارت باشه !

    • در جواب فربد
      0

      فربد چرا جهان سومی حرف میزنی؟ یکم سوادت رو زیاد کن. با این و اون محشور بشی یعنی چی؟ البته نتیجه جهل همینه. اونم جهل مذهبي که . . .

  • FARID
    0

    رضا خان همیشه کبیر بوده شما هم به اندازه ایشون تلاش کنید این که ناراحتی نداره پسرم

  • الن
    0

    رضا خان بدون اشتباه نبوده ولی تاریخ ایران کمتر چنین مردی به خود دیده و صفت کبیر برازنده ایشان است. در خصوص پرداختن به مسائل دینی در تلوزیون ، اصلا چرا باید دائما به مسائل دینی پرداخته شود ، به غیر از شبکه های رادیویی ما یک شبکه قرانی و دینی داریم و اگر کسی مشتاق باشد می تواند به این شبکه های تلوزیون مراجعه کند. حضراتفکر می کنند تمام رسانه را باید به میل خود تغییر دهند.

  • محمدهادی
    0

    التماس دعا

  • شمس
    0

    رضا خان قلدر اگر خوب بود جاش توی جزیره موریس نبو

  • داریوش ش م ع
    0

    اینا هم انگلیسیند هم آمریکایی هم روسی هم چینی جمع کنید بساطتونو درود بر رضا شاه کبیر

  • داریوش ش م ع
    0

    ب انقلاب نماها منم آدرس میدم منتظرم اراک کوچه راستین کوچه پلاک قدیم بیست زود بیا

  • داریوش ش م ع
    0

    انقلابی بی خ منتظرم ها آدرسن دادم اراک با اینکه میدونم بی وجودی پس دیگه زر نزن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها