آتش زدن خودروی همسر سابق با کمک آتش افزوران اجاره ای

مردی که از همسر سابقش کینه به دل داشت برای انتقام گیری از او به دو نفر از دوستانش 500 هزار تومان داد تا خودروی او را به آتش بکشند اما با هوشیاری پلیس هر سه متهم دستگیر شدند.

آتش زدن خودروی همسر سابق با کمک آتش افزوران اجاره ای

ساعت 3 بامداد چهارم آبان ماه امسال تعدادی از ساکنان یکی از مناطق جنوبی تهران به دنبال آتش گرفتن یک خودروی تیبا که در کوچه پارک شده بود از خانه های شان بیرون آمدند و وحشت زده از آتش نشان ی کمک خواستند.

این خودرو در آتش می سوخت و تا رسیدن آتش نشانان از دست هیچ کس کاری ساخته نبود. شواهد نشان می داد این آتش سوزی عمدی است و به احتمال زیادی آتش سوزی با هدف انتقام جویی انجام شده است. مالک خودرو زنی جوان بود که می گفت به هیچ کس مظنون نیست و نمی داند چه کسی این بلا را بر سر خودرواش آورده است.

او گفت: در خانه خواب بودم که با صدای همسایه ها بیدار شدم و متوجه آتش سوزی در خیابان شدم. خودم را به خیابان رساندم و دیدم که خودروام در حال سوختن است.

کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی در تحقیقات خود دوربین های مداربسته ای را که در آن اطراف وجود داشت کنترل کردند و در تصاویر ضبط شده دیدند که یک خودروی لیفان قرمز رنگی لحظاتی قبل از آتش سوزی مقابل خودروی تیبا توقف کرده و یکی از سرنشینان خودرو از آن پیاده شده و بنزین روی خودروی تیبا ریخته و فرار می کند.

ماموران با کمک شماره پلاک این خودرو مالک او را احضار کردند اما او مدعی بود که مرد آتش افروز را نمی شناسد. او گفت شب حادثه در حال عبور از آنجا بودم که مردی را کنار خیابان دیدم که منتظر تاکسی بود.

چون دیر وقت بود او را سوار کردم و او در آن حوالی پیاده شد و من دیگر نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. آنچه صاحب خودروی لیفان می گفت با حقیقت متفاوت بود؛ چرا که تصاویر ضبط شده نشان می داد که مرد آتش افروز دوباره سوار همان خودروی لیفان شده است. در این شرایط متهم اعتراف کرد که با همدستی دوستش خودروی زن جوان را به آتش کشیده است.

او در اعترافاتش گفت: یکی از دوستانم 2 سال قبل از همسرش جدا شد. او کینه زیادی از همسرش داشت و چند روز قبل به من گفت می خواهد از همسرش انتقام بگیرد. از من خواست در این انتقام گیری با او همراه شوم. برای این کار 500 هزار تومان به من و یکی از دوستانم داد و خواست ماشین همسر سابقش را به آتش بکشیم.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام جزئیات این پرونده گفت: به دنبال اعتراف این مرد همدست او و همسر سابق شاکی نیز دستگیر شدند و تحقیقات از عاملان این آتش سوزی عمدی در اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

منبع: حادثه24

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها