جدیدترین واکنش علی کریمی پس از شکست در انتخابات

علی کریمی، کاندیدای پست ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات تنها ۹ رأی آورد.

جدیدترین واکنش علی کریمی پس از شکست در انتخابات

روز گذشته انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید شناخته شد. او در بین ۳ کاندیدای دیگر بیشترین رای را از آن خود کرد و ۴ سال در سمت رییس فدراسیون حضور خواهد داشت. در این انتخابات علی کریمی هم شرکت کرده بود که تنها ۹ رای آورد.

او پس از این انتخابات واکنش‌های زیادی نشان داد و در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: "گاهی وقتها با خودت بگو خیلی چیزها هست که تقصیر تو نیست و کاری هم از دست تو برنمی‌آید. "

منبع: خبر ورزشی

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • راز
    0

    حقش پیروزی در انتخابات بود

  • علی آقا
    0

    دیگه رسم شده که اگه رای نیاریم انتخابات سالم نیست و اگه رای بیاریم برنامه هامون رای آورده؟؟!!!!!!!!!!!

  • ج
    0

    آقای کریمی کسی در ایران این چیدمان کج و غلط و ناروا که سیستماتیک و قلدره رو نمیتونه عوض و یا درست بکنه ،چرا ، چون که نون خیلیها آجر میشه و دست خیلیا رو میشه و خیلیا از کار برکنار و یا کار و منصب و صندلی رو از دست میدن ، پس یکدست صدا نداره و با یک گل بهار نمیشه ، تا آخرش بخوان که توی این مملکت داره چه میگذره ، ولی اگه حرف از فساد و نابرابری رو قبل از انتخابات نمی زدی و به گرو ه و حزب آنها همصدا و ملحق میشدی و تظاهر از پاکی و صداقت آنها میکردی شاید آلان شما بجای ریئس انتخاب میشدی .

  • حسنی
    0

    اقای کریمی من همیشه فکر میکردم تو جوان با هوشی هستی اخه عزیز برادر نه تو حلقه قدرت و اقتدار هستی و نه زبان اطاعت و بله قربان داری ترا بگذارند در فدراسیون پولساز فوتبال مچ یک عده مافیای دزد را بگیری واقعا که یک کمی فکر کن اگر همه هیات ها هم بتو رای میدادند محال بود بگذارند شما یک قدم به درب اطاق رئیس فدراسیون وارد شود یک کم فکر کن یک کم فکر کن دوست دارم .

  • رمضانیان
    0

    لطفا جنبه باخت داشته باشید اگه فضا اینقدر تیره وتار بوده کدام عاقل اینطور ناشیانه وارد عرصه میشه واینطور تحقیرآمیز از گردنه بیرون انداخته میشه ؟؟؟؟

  • ساسی
    0

    کریمی فقط به درد دهن کجی و نق زدن میخورد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برو بدبخت

    • سعید
      0

      ساسی می فهمی درموردچه کسی داری حرف می زنی؟

  • محمد نظری
    0

    ما افتخار می کنیم به علی اقا چون شیر پاک خورده است غیرت مرام مردانگی فقط فقط علی کریمی

  • رو میکنم به آینه من جای آینه .....
    0

    علی جادوگر . شنیدی که مشت منونه خرواره !!؟؟ شنیدی ؟ این یک نمونه کوچیک از کل مملکت هست / کجا بودی ؟ انتخابات ؟ درسته انتخابات . بله انتخابات . مردم هم از انتخابات خاطره ها دارند . شما دیگه رفتی .مردم هم بریدن و رفتن . دیگه برنمیگردی . مردم هم برنمیگردن . بنده خاک - خاک ناپاک - خالی از معنای آدم شده ایم - رو میکنم به آینه ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها