محسن هاشمی: من و جهانگیری از کاندیداهای اصلی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ هستیم/ ویدئو

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: بعضی از نامزدها از جمله من و آقای جهانگیری به عنوان پتانسیل‌های اصلی حزب برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شدیم.

محسن هاشمی: من و جهانگیری از کاندیداهای اصلی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ هستیم/ ویدئو

محسن هاشمی درباره آخرین تصمیمات انتخاباتی حزب متبوعش گفت: هم اکنون شرایط بیش از ۱۰ نفر از کاندیداهای احتمالی در حزب مورد بررسی قرار گرفته که در نهایت بعضی از نامزدها از جمله من و آقای جهانگیری به عنوان پتانسیل‌های اصلی حزب برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شدیم که البته باید با هر دوی ما صحبت شود تا ببینیم قصد کاندیداتوری را داریم یا خیر.

منبع: صداوسیما

66

حجم ویدیو: 4.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    از همین حالا مشخص که بیشتر از صد درصد آرا را درو کردین ماشالا

  • ناشناس
    0

    هر چیزی که در این کشور از سال ۱۳۶۸ به این طرف باب شد به غیر از دانشگاه آزاد که در سال ۱۳۶۱ تأسیس شد مانند آغاز گران کردن بهای کالاها و خدمات ، آغاز و رونمایی از گران کردن دستوری نرخ ارزهای پر داد و ستد ، آغاز شرکتی کردن قرارداد کار کارکنان دولت و قرارداد موقت کردن قرارداد کار کارگران مشاغل دائمی ، تأسیس دانشگاه آزاد ، آغاز تأسیس مدارس انتفاعی ، آغاز پولی کردن هزینه های جاری مدارس دولتی برای محصلین ، بنیان گذاری فرهنگ اشرافی گری ، آغاز ایجاد شکاف و فاصله طبقاتی بیشتر بین فقیر و غنی ، آغاز تغییر بافت معماری و سنتی ساختمانهای مسکونی از مستقل ویلایی به مشاعی آپارتمانی ، راه انداختن سونامی بساز و بفروشی (بیاندازی) در کشور ، آغاز افزایش مالیات کالاها و خدمات و عوارض دولتی ، آغاز روابط علنی دوستی بین دختران و پسران نامحرم پس از انقلاب ، آغاز بدحجابی در کشور و ... توسط اعضاء دولتی حزب کارگزاران سازندگی به رهبری مرحوم هاشمی رفسنجانی صورت گرفت! آقای جهانگیری امتحانش را ۸ سال در سمت معاونت اولی ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید پس داده و تکلیف آقاراده مرحوم هاشمی رفسنجانی هم از لحاظ تأئید در شورای نگهبان و هم از لحاظ اقبال عمومی و هم از لحاظ توانایی اداره کشور و برقراری ارتباط با نهادهای حکومتی بر همگان معلوم و مشخص است و نیاز به توضیح واضحات ندارد!

  • مورچه
    0

    کسی رای نمیده ب هیچکدام ازکاندیداها

  • ن
    0

    شماها فکر میکنید وارث این کشورید اگه لیلقت داشتید مردم به این روز نمی افتاد

  • ناشناس
    0

    خدایا اینها خوابند یا خودشان را بخواب زدند یا داخل کشور نیستند

  • یاور
    0

    حالا خانوادتون گل کاشتن تو این ۴۰ سال که شما میخواین رئیس جمهور بشین! حقوقتون رو میخواین با کاندید شدن زیاد کنند؟۴۹میلیون کافیه؟ شما بستگان درجه ۱ تون خلاف وفساد دارن پس به درد رئیس جمهور شدن نمیخورین!

  • ریزه میزه
    0

    خدابداداین ملت برسه باخانواده ایندونفروبرادران اختلاس گرشان وطمع برتسلط بردولت وبیت المال! اشتهایسیری ناپذیری سازندگان رانت وتبعیض واقازاده زیستی راباش !چشم تنگ مرددنیادوست رایاقناعت پرکندیاخاک گوررا. قناعت که این حضرات قورت دادندوبی تقوایی وریارابالاآوردندپس ای خاک گورکجایی تاملتی را آسوده سازی ازدست حریصان سیرنشو!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها