مدیر حوزه‌های علمیه:

فقرزدایی مناطق محروم و توجه به آسیب‌های اجتماعی باید مورد تأکید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باشد

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: فقرزدایی از مناطق محروم و توجه به آسیب‌های اجتماعی باید مورد تأکید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باشد و این موضوع در کشور موردتوجه قرار بگیرد.

فقرزدایی مناطق محروم و توجه به آسیب‌های اجتماعی باید مورد تأکید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باشد

آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: کارکردها و فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوادث موردتوجه و شایسته تقدیر است.

وی افزود: برنامه‌های حوزه‌های علمیه متناسب با نیاز روز جامعه است، ارتقای جایگاه علمی اخلاقی و معنوی و کارکردهای اجتماعی از مهم‌ترین این اهداف و برنامه‌های ما است.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه بیان کرد: حوزه علمیه این آمادگی را دارد در کنار طرح‌های اجرایی ستاد پیوست فرهنگی آن را برنامه‌ریزی و ارائه کند.

عضو فقهای شورای نگهبان بهره‌مندی از ظرفیت نسل جوان توسط ستاد اجرایی فرمان امام را مورد تأکید قرارداد و عنوان کرد: کادرسازی و تربیت مدیر جهادی و انقلابی از اقدامات مهم این ستاد باشد و با ظرفیت مناسبی که دارد، از استعدادهای ناب و نخبه جوانان استفاده کند.

امام‌جمعه قم تصریح کرد: فقرزدایی از مناطق محروم و توجه به آسیب‌های اجتماعی باید مورد تأکید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باشد و این موضوع در کشور موردتوجه قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی را در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد و فراهم کرده است.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیش‌ از این با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کرد و همچنین در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری قم و در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث 1800 واحد مسکونی طرح اقدام ملی پروژه برکت حضور پیدا کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها