عشق به بازی کار دست دله اَلی داد

دختری که به خاطر پلی‌استیشن با فوتبالیست معروف به هم زد

یکی از خبرهای جالب و عجیب این روزهای فوتبال انگلیس، به هم خوردن رابطه دله اَلی و رابی مائه به خاطر بیش از حد بازی کردن هافبک تاتنهام بود!

دختری که به خاطر پلی‌استیشن با فوتبالیست معروف به هم زد

از روزهای اوج هنرنمایی در تاتنهام و تیم ملی انگلیس تا شرایط معمولی و ایجاد حواشی مختلف بیرون از مستطیل سبز. این‌ توصیفی از عملکرد دله آلی از ۲۰۱۶ تاکنون است. بازیکنی که نوک قله را در اوج جوانی دید اما خیلی زود هم از جایگاهش سر خورد تا از رؤیای توپ طلا به همین درخشش‌های نصفه و نیمه در تاتنهام بسنده کند. اوضاع برای دله آلی در زندگی شخصی هم خوب پیش نمی‌رود و اخیراً بحران عاطفی تازه‌ای را پشت‌سر گذاشته است.

پایان رابطه با روبی
روبی مائه نامزد دله آلی است که تازگی‌ها خبر جدایی‌شان در رسانه‌های انگلیس پخش شده است. روبی و دله که هر دو ۲۴ سال دارند بر سر مسائل مختلف زندگی متأهلی به اختلاف خوردند و این اختلاف باعث شد بالاخره تصمیم به جدایی از هم بگیرند.

علاقه به بازی دلیل جدایی
آنهایی که جزئیات زیادی از زندگی دله آلی می‌دانند به خوبی از علاقه شدید او به بازی‌های ویدئویی آگاه هستند. فقط کافی است یک تلویزیون و پلی‌استیشن به او بدهید تا متوجه شوید چقدر به بازی کردن در فضای مجازی علاقه دارد. می‌گویند دلیل اصلی جدایی روبی از دله هم همین امر بوده است. بی‌توجهی به روبی و سرگرم بودن با پلی‌استیشن باعث شده روبی کلافه شود و قید این زندگی را بزند.

دوستان دله: دله روبی را کلافه کرد
روزنامه سان در گزارش خود نسبت به این اتفاق از زبان دوستان دله آلی نکات قابل تأملی مطرح کرده است. سان نوشته یک دوست نزدیک دله تأیید کرده این رابطه به پایان رسیده و روبی حتی وسایلش را هم جمع کرده است. او معتقد است اعتیاد شدید آلی به پلی‌استیشن و به‌ویژه بازی فورت‌نایت به حدی بوده که به روبی توجهی نمی‌کرده است.

رابی مائه

جدایی قبل از ولنتاین
منابع آگاه در خصوص جدایی دله از نامزدش هم نوشتند که این زوج درست یک روز قبل از ولنتاین تصمیم به جدایی می‌گیرند و روبی هم از خانه خارج می‌شود. اتفاقی که هنوز دله به آن واکنش نشان نداده است.

آشنایی قبل از یورو ۲۰۱۶
اما آشنایی این دو نفر به چندین سال قبل برمی‌گردد. سال ۲۰۱۵ آلی با حضور در تیم ملی حسابی در انگلیس سر و صدا کرد و با بازی‌های خوبش در تاتنهام مشهور شد. همان موقع با روبی مائه آشنا شد و این آشنایی سال ۲۰۱۶ در جریان رقابت‌های یورو فاش شد. جایی که روبی مثل سایر همسران بازیکنان برای تماشای بازی‌های تیم ملی انگلیس خودش را به اردوی تیم رسانده بود.

روبی کمتر از ۱۰۰ هزار فالوئر
روبی مائه کیست و چه می‌کند؟ او مدلی ۲۴ ساله است که تاکنون در شغل خود حضور در فشن‌شوهای مختلفی را تجربه کرده است. با این حال شهرت او در فضای مجازی ضعیف است و به‌رغم زندگی با دله که بیش از ۷ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد، نتوانسته فالوئرهایش را به ۱۰۰ هزار برساند. روبی الان ۹۶ هزار دنبال‌کننده دارد و شاید جدایی از آلی باعث ریزش فالوئرهایش هم بشود.

دله الی و رابی مائه

منبع: خبر ورزشی

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها