افشاگری جدید «فوتبال لیکس» درباره توافق مخفیانه رونالدو و رئال مادرید

سایت فوتبال لیکس از وعده‌ای که باشگاه رئال مادرید به کریستیانو رونالدو در زمان حضور این بازیکن پرتغالی در سانتیاگوبرنابئو داده بود پرده برداشت.

افشاگری جدید «فوتبال لیکس» درباره توافق مخفیانه رونالدو و رئال مادرید

حواشی مربوط به توافق‌های مالی میان کریستیانو رونالدو با رئال مادرید و اختلافاتی که میان آنها و خزانه‌داری اسپانیا شکل گرفت، بعد از سه سال از زمان جدایی این بازیکن پرتغالی از کهکشانی‌ها و پیوستن‌اش به یوونتوس همچنان ادامه دارد.

صبح امروز (چهارشنبه) نسخه آنلاین نشریه «اینفولیبره» اسپانیا فصلی جدید از تخلفاتی که در قرارداد‌های میان رونالدو و رئال مادرید وجود داشته پرده برداشت، همان تخلفاتی که رونالدو را چند سال به دردسر انداخت و در نهایت او را مجبور به پرداخت جریمه‌ای هنگفت برای نجات از حبس دو ساله کرد. اینفولیبره براساس تحقیقات مختلف صورت گرفته توسط مؤسسه فوتبال لیکس - مؤسسه‌ای که آمار و اسناد محرمانه مربوط به رقم قرارداد و حقوق بازیکنان معروف را افشا می‌کند - نوشته است که باشگاه رئال مادرید با نگارش دو نامه، به رونالدو ضمانت داده که صرفنظر از هر اقدامی که اداره خزانه‌داری اسپانیا انجام دهد، او تمام حقوق خالص خود را به صورت تمام و کمال دریافت خواهد کرد.

اینفولیبره در بخشی دیگر از گزارش خود با اشاره به ممنوعیت ارائه چنین اسناد و ضمانت‌نامه‌هایی طبق قانون کار اسپانیا، یادآور شده که رونالدو تنها بازیکنی نبوده که رئال مادرید حاضر شده به او برای جبران ضرر‌های مالی احتمالی وارده از سوی اداره مالیات اسپانیا، ضمانت‌نامه بدهد و حتی به بازیکنی مانند گرث بیل هم چنین ضمانت‌نامه‌ای داده شده است.

رونالدو پس از شدت گرفتن اختلافاتش با اداره دارایی و دادستانی اسپانیا، در تابستان سال 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد هرچند کمتر از یک سال بعد (ماه ژانویه سال 2019) با دادگاه رسیدگی کننده به پرونده تخلف مالیاتی‌اش به توافق رسید و به جای رفتن به زندان، جریمه نقدی معادل آن را پرداخت کرد.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها