عضو تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبر فوری:

بعید می دانم FATF رای بیاورد / دولت باید تعهد بدهد، اما حاضر نیست نامه رسمی به مجمع بفرستد

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید نامه رسمی با امضا ارائه دهد و مسئولیت‌های اجرای FATF را برعهده بگیرد ولی تاکنون چنین کاری نکرده است.

بعید می دانم FATF رای بیاورد / دولت باید تعهد بدهد، اما حاضر نیست نامه رسمی به مجمع بفرستد

احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: هرچه تا الان گفته شده به صورت شفاهی بوده است که این کار باعث می‌شود اعتبار سخنان آن‌ها کافی نباشد و ما را دچار مسئله می‌کند.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا آنچه به نفع ملت است اتفاق بیفتد. مصلحت مردم نه تنها در امروز بلکه در فردا و پس فردا است فکر نمی کنم FATF در تشخیص مصلحت رای بیاورد چون به دو سوم رای برای تصویب نیاز دارد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • کاربر ناشناس
    0

    چون شکمتان سیر... سفره مردم کشک

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وقتی 1=85/000/000 باشه همین میشه دیگه !!!!!!!

  • ناشناس
    0

    آقای توکلی شما هم حقوق بالای پنج برابر حداقلی میگیرید که سالی بیش از 30% افزایش حقوق دارید لذا دغدغه مردم را درک نمی کنیدشاید هم از کاسبان تحریم هستید شما دغدغه نئوامپریالیسم داخلی را دارید که از گذر حوادث داخلی به نان ونوایی رسده ایدلذا درد شما از جنس درد مردم درد کشیده نیست دستان شما بر خزانه کشور به لطف لابیگری باز است

  • ایرانی
    0

    حاجی خودت هم میدونین اگر رای بیاورد شما از مال مردم خوری نیافتید.دبگر آقازاده هاتون نمیتونه قاچاق کنه؟ مگه دیوونه اید رای بدید؟ بخورید و بنوشید مردم کیلویی چند؟

  • روستایی
    0

    مامردم بخاطر اختلاف مسئولین بدبخت شدیم تصویب نکنید تا وضع از این هم بدتر شود

  • محسن
    0

    چرا اينها خودشونو ميزنن كوچه علي چپ...؟؟؟ دولت چه تعهدي بايد بده؟ اصلا تشخيص مصلحت بايد تعهد بده كه با عضو نشدن مشكلات حل ميشه!!!! شخص توكلي تعهد ميدهد؟

  • نادر
    0

    خودتون پاسخ گوی بدبختی مردم ایران برای نپیوستن به آن هستید. دروغ گوهای جنایتکار.

  • فرياد
    0

    چرا دولت بايد تضمين بدهد قرار است شما تصميم بگيريد اگر غير از اينه شما اونجا چيكار مي كنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

  • اسدی
    0

    دولت هنوز عمرش به پایان نرسیده افراطیون تاریخ بازداشتش را هم تعیین کرده اند حالا همین مانده که تعهدی هم بدهد وفردا با کوچکترین اتفاق باید س ج شود ، اصولگراها خوب می دانند که باروی کار امدن انها ، به فاتف نیازدارند منتها بازیرکی می خواهندمعایب ان را به گردن دولت فعلی بیاندازند .

  • ص _ ن
    0

    اگر قرار داد .اف .ای .تی .اف.امضاع شود./به ضرر مردم .وبه سود دشمن است .به دلیل اینکه اگر به سود مردم بود .دشمن تلاش نمی کرد.تحریم اقتصادی را ادامه دهد

  • امیر
    0

    چون حامی تروریست و خراب کاری هستید سختتون هست تصویب کنید و جلو تزانزیت پول برای آقازاده هاتو و سرمایه گذا ی در کانادا و و بعد یک روز فلنگ رو ببندین با چند هزار میلیارد تومان پطش گل پسر در کانادا به ریش مردم بخندید

  • ناشناس
    0

    این هم نوعی بدعت گذاری در تأئید مشروط مصوبات مجلس موضوع لوایح دو گانه پالرمو و اف ای تی اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام است! کدام اصل قانون اساسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام اجازه و اختیار داده جهت تأئید مصوبه مجلس از قوه مجریه تعهد کتبی و ضمانت بگیرد؟!!! اصلاً مگر اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در مورد مصوبه مجلس به قوه مجریه ارتباط پیدا می کند؟! اصلاً مگر شأن و جایگاه سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام در قانون اساسی بالاتر از قوه مجریه است که به رئیس قوه مجریه امر می کند جهت تأئید لوایح دوگانه در مجمع باید تعهد کتبی یا تضمین بدهد؟! اصلاً مگر اجرای قانون اساسی از اختیارات مجمع تشخیص مصلحت نظام است یا رئیس جمهور؟! اصلاً مگر به موجب قانون اساسی مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه دیگری غیر از داوری بین اختلاف به وجود آمده میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان قانون اساسی در جهت تأئید و یا رد مصوبه مجلس و مشورت به رهبری در مورد تعیین سیاست های کلی نظام دارد؟

  • رحیم
    0

    آقای توکلی شما همیشه از دولت هائیکه روی کار بودند از دولت موسوی گرفته که سخنگوی دولت و وزیر کار ایشان بودید تا دولت هاشمی گرفته تا دولت احمدی نژاد و دولت روحانی همیشه انتقاد می‌کردید و انصافا هم در بسیار موارد حق با شما بود اما با همه مشکلاتی که دولت روحانی برای مردم بوجود آورد اما در مورد لوایح پالرمو و FATF حق با آقای روحانی است و از جیب مردم هزینه های زیادی برای عدم این تصویب پرداخت می شود و من به عنوان هموطن شما راضی نیستم به من فشار اقتصادی وارد شود ضمن اینکه تقریبا همه کشورها این لوایح را تصویب کردند بگذارید با یک رای مثبت شما حداقل فشار اقتصادی از روی مردم برداشته شود و در مقابل مردم سربلند باشید

  • محمد
    0

    شما تعهد بدید وضع اقتصاد بدتر نشه

  • ع
    0

    مگه 200 کشور دیگر هی به مجالس خود تعهد داده اند؟ مگه قراره با این گروه مالی دنیا برای ایرانی بهشت شود. محال است تا زمانی که سیاست خارجی خصمانه ایران تغییر نکند و با امریکا رابطه برقرار نشود چیزی عوض شود؟عضو نشوید. وضع بدتر می شود. فقط تعجبم از دولت است که با قاطعیت جواب اینها را نمی دهد. که حالا که تصویب نمی کنید خودتان هم مسوول اب و نان مردم شوید و پاسخگو باشید . وسلام

  • ح
    0

    شفاف سازی مشکل افرین است.ازابگل الودبهترمیشه ماهی کرفت؟!!!!

  • ناشناس
    0

    خدا وند اموات تک تکتان را نیامرزد که اکثریت مردم و خصوصا جوانانشان را به فلاکت نشاندید.

  • شهروند
    0

    آقای توکلی که چند سال نماینده بودی و همیشه در مجلس سوگند خوردی خدا وکیلی از عملکرد خود راضی هستی حاظری تعهد بدی

  • Arastovxd
    0

    یکی نیست این یارو رو برداره (احمد توکلی) ببره خانه سالمندان!

  • رضا.
    0

    مسئولین نظام تو رو به خدا مردم خسته شدند. 42 ساله با این سیاست اسرائیل ستیزی و آمریکا ستیزی و تقابل های نیابتی دمار از اقتصاد کشور درآوردید و دلار 7 تومانی را به 25 هزار تومان رساندید و هزاران نوع تحریم هم به ما تحمیل شده. آیا نمی‌شود چند سال همه اینها را کنار بگزارید و فقط تمرکز به معیشت داخل داشته باشید؟این چه بساطی که برای جوانان درست کردید؟ ملت کار ندارند مسکن ندارند. دچار اعتیاد و معظلات دیگر می‌شوند و دچار افسردگی و خمودگی شدند. 42 سال گذشته پس چه زمان باید آب خوش از گلوی ملت پایین برود؟ بس کنید. دست فاسد ها و بی سواد ها را از مناصب و دستگاه‌های مهم قطع کنید دلسوزان و متخصصان را که کم هم نیستند در راس بیاورید تا دیر نشده. به خدا ملت به آرامش و حداقل های زندگی بسنده می‌کنند. مردم دارند خفه میشن

  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام معلومه که با این سنگ اندازی ها رای نیاورد 8 نفر نظر مثبت و 9 نفر متنع و 25 نفر منفی !! مجمع 42 نفر عضو دارد و به عبارتی 34 نفر مخالف و در راس آن رییس مجمع نفر اول مخالفین است، شما که ادعای ولایت مداری میکنید دیگر چرا؟؟!! ولایت و رهبری را برای منافع خود هزینه میکنید!!!

  • مورچه
    0

    ۴۲سال حق سکوت گرفتی چشاتو روی دزدی های اقایان بستی تاب نوایی برسی احمد توکلی واقعآخجالت داره

  • بازنشسته
    0

    واسه شماکه همه تون از اول انقلاب در راس مدیریتهای کلان بودین و درنتیجه ازمحل حقوق ومزایای اقتصادی این پستها دارای مستغلات وحقوقهای انچنانی هستید از ما مردم بدبخت وبیچاره خبرندارید واگه دلار بشه ۵۰هزارتومان واسه تون فرقی نمیکنه

  • رضا
    0

    مجمع تشخیص مصلحت اگربابت یک قانون قرارباشه ازدیگران تعهدبگیردومسئولیت کارهاش رابه گردن دیگران بندازدپس چه تشخیص مصلحتی ؟

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم میخوان این دوران رو هم ببینند بعد مقایسه میکنند مردم میخواهند با دنیا صلح باشند

  • کاربر ناشناس
    0

    شماها کاره ای نیستید... دستور بیاید کار تمام...

  • ناشناس
    0

    منتظر باشید تا دستور از بالا برسد. حتی اگر مصوبه ای از مجلس تبدیل به قانون شده باشد مانند قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریمها و صیانت از منافع ملت ایران اگر دستور شفاهی از بالا برسد که فعلاً این قانون متوقف شود و یا تعلیق شود و یا طور دیگری اجرا شود {دوربین های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی برای مدت حداقل تا سه ماه جمع آوری نشود} که منافع ملی به خطر نیفتد به نحوی که نه سیخ بسوزد و نه کباب و یا مجمع تشخیص مصوبه مجلس در مورد لوایح دوگانه کنوانسیون های بین المللی پالرمو و اف ای تی اف را رد کند و یا مسکوت گذارد {تصمیم گیری نکند} با یک دستور شفاهی از بالا تمامی مصوبات ضد منافع ملی وتو یا خنثی خواهد شد.

  • الکی
    0

    مجمع تشخیص مصلحت ( خانۀ سیاسی سالمندان ) باید به فلاکت و فقر مردم فکر کنند . حکومتی که نتونه یک مرغ و تخم مرغ را کنترل کنه نباید این همه ادعا داشته باشه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها