فال روزانه پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. بیشتر از آنکه نگران خودتان باشید به فکر حل مشکلات اطرافیان هستید، این رویکرد باعث شده تا از خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید.

در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این رویکرد را تغییر دهید و در کنار اینکه به فکر رسیدگی به اطرافیان هستید، به موفقیت و پیشرفت خودتان هم فکر کنید. به جای اینکه زندگی نامنظم و بی‌برنامه‌ای را ادامه دهید، ماه اول از سال تولدتان را به برنامه‌ریزی اختصاص دهید و برنامه‌ای دقیق و منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. ماه‌های آغازین سال تولدتان را بدون مشکل پشت سر خواهید گذاشت تا به خرداد سال آینده برسید. در این ماه سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و پولی به دستتان می‌رسد.

به نفع شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. تابستان سالی که از راه می‌رسد فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و اعضای خانواده حسابی خوش بگذرانید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را به همراه اهل منزل تجربه کنید. یکی از دوستان در آبان ماه سال آینده به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. دست این دوست را بگیرید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این دوست کمک شما را پیش خودش نخواهد گذاشت و در اولین فرصت جبران خواهد کرد.

در ماه دی سال آینده با کارهای زیادی روبرو خواهید شد. از حجم زیاد کارها هراسی نداشته باشید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. عشق گرم و آتشین در بهمن ماه سال آینده انتظار شما را می‌کشد. این عشق زمستان زندگی شما را به بهاری دل‌انگیز تبدیل می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و کوشش به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید. از اعضای خانواده درخواست کنید توقع‌های بی‌جایی که از شما دارند را کنار بگذارند و شرایط‌‌‌ شما را درک کنند. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

اردیبهشت

بین اعضای خانواده سوءتفاهمی ایجاد شده و اهل منزل امروز حسابی ناراحت و دلخور شده‌اند. برای دوری از نگرانی و اضطراب از ورزش کمک بگیرید. بیشتر از درآمدتان خرج نکنید و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. دائم به کار دیگران سرک می‌کشید و انسان فضولی هستید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار دست‌تان بدهد و اطرافیان از شما دوری بگیرند، فکری به حال این رفتار بردارید و به جای دخالت در کار اطرافیان، سرتان در کار خودتان باشد. مطمئن باشید عشقی که در دل به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید، احساس متقابلی است و امروز عشقی آتشین را دریافت خواهید کرد. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد.

خرداد

دل‌مشغولی‌های بی‌دلیل را فراموش کنید و بیشتر از همیشه خوش بگذرانید. امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق زندگی‌تان ترتیب دهید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.

تیر

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. اشتباهی که همسر یا عشق زندگی‌تان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا حسابی از تنهایی لذت ببرید.

مرداد

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. امروز سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. امروز چشم‌تان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. سفری در پیش دارید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز خواهید گشت.

شهریور

به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. روزی عاشقانه را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

مهر

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالی‌تان را به خطر نیاندازید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.

آبان

حادثه‌ای در کمین شما است و باید بیشتر از همیشه مواظب باشید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. کار ناپسندی انجام داده‌اید و اعضای خانواده امروز متوجه این کار می‌شوند و شما را به باد سرزنش می‌گیرند. انسان خونسردی هستید و با آرامش و متانت کارها را به پیش می‌برید، این روحیه کمک‌حال شما در حل مشکلات خواهد بود و مطمئن باشید آرامشی که دارید به اطرافیان نیز منتقل می‌شود و اعضای منزل از اینکه در کنارشان حضور دارید، به آرامش می‌رسند. با حس و حال تازه‌ای از عاشقی روبرو خواهید شد. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. تاکنون کسی قدردان زحمت‌های شما نبوده، اما امروز ورق بر می‌گردد و اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند.

آذر

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح‌تان است که دست رد به سینه او بزنید. خبری غیرمنتظره و خوشحال کننده دریافت خواهید کرد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. همسر یا عشق زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید.

دی

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظب‌شان باشید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. برای رسیدن به موفقیت با افراد خلاق و نوآور ارتباط بیشتری داشته باشید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. همسر یا عشق زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

بهمن

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. اسباب‌کشی در راه دارید و این تغییر خانه‌و‌کاشانه به نفع‌تان تمام خواهد شد. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. روز خوبی را برای تجارت و معامله‌های کاری آغاز کرده‌اید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سود هنگفتی به جیب بزنید. میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگی‌تان بیندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.

اسفند

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و زندگی را جدی بگیرید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان ترتیب دهید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟