تروئیکای اروپا پیش نویس قطعنامه علیه ایران را پس گرفت

شبکه الجزیره گزارش داد که کشورهای اروپایی طرف برجام، پیش نویس قطعنامه انتقادی خود علیه ایران را در آژانس بین المللی انرژی اتمی پس گرفته اند.

تروئیکای اروپا پیش نویس قطعنامه علیه ایران را پس گرفت

انگلیس، فرانسه و آلمان پیش نویس قطعنامه علیه ایران را که اوایل هفته جاری در اختیار اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژِ اتمی قرار داده بودند، پس گرفتند.

خبرگزاری رویترز پیشتر گزارش داده بود که تروئیکای اروپا در حمایت از طرح آمریکا علیه ایران، پیش نویس یک قطعنامه را به شورای حکام آژانس ارائه دادند که در آن نسبت به آنچه عدم شفافیت هسته ای از سوی ایران عنوان شده، به شدت ابراز نگرانی شده است.

مقامات روسیه این قطعنامه را احمقانه و یک اقدام سیاسی خطرناک توصیف کرده و خواستار رفتار مسئولانه آژانس بین المللی انرژی اتمی درقبال برجام شده اند.

عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه کشورمان نیز تاکید کرد که تصویب قطعنامه علیه ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تنها تهدیدی علیه دیپلماسی خواهد بود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    جهان امروز یعنی قدرت و زور اگر قدرت داشتی حقت را می گیری ولاغیر

  • ناشناس
    0

    این شل کن و سفت کن ها را تمامش کنید! ایران در فعالیت های هسته ای خود یک قدم به جلو بر می دارد بعد با فشار قطعنامه های شورای حکام آزانس بین المللی انرژی اتمی و شورای امنیت سازمان ملل متحد مجبور می شود از یک قدمی که به جلو رفته دو قدم عقب نشینی کند! این ماحصل دوراندیشی و درایت تصمیم گیرندگان سیاسی ماست!

  • محمدرضا
    0

    دولتهای اروپائی وآمریکا بزرگترین تروریستهای بین المللی هستند آنهادر دنیا بخصوص درغرب آسیا کارنامه ننگین دارند هیچ اعتمادی به آنهانیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها