اظهارات مدیرعامل باشگاه سداد پس از اولین حضور در لیگ دو و میدانی

مدیرعامل باشگاه سداد درباره مقام سومی تیم دو و میدانی بانوان این باشگاه در رقابت‌های داخل سالن کشور توضیحاتی را بیان کرد.

اظهارات مدیرعامل باشگاه سداد پس از اولین حضور در لیگ دو و میدانی

تیم دوومیدانی بانوان سداد توانست در اولین حضورش در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد. این عنوان در حالی به دست آمد که سداد با تیم مدیریتی جدید در این رقابت‌ها حضور یافت.

محمد علی محمودزاده مدیرعامل باشگاه سداد گفت: متاسفانه در ورزش ایران حمایت مناسبی از ورزش بانوان نمی‌شود. ما در آستانه برگزاری لیگ دو و میدانی با سرمربی و سرپرست تیم سداد آشنا شدیم و در جریان قرار گرفتیم که تیم دوومیدانی سداد برای حضور در مسابقات لیگ ایران تشکیل شده است و برای حضور در این بازی‌ها باید مورد حمایت قرار بگیرد چرا که این تیم حامی مالی نداشت. همین موضوع سبب می‌شد تا این تیم فرصت حضور در بازی‌های لیگ را از دست بدهد.

حمایت از ورزش بانوان، مسئولیت اجتماعی ما است

او افزود: کار خود را آغاز کردیم و درباره حمایت از تیم سداد که متشکل از دونده های حرفه‌ای است خودمان را متعهد دانستیم. برای ما بحث مسئولیت اجتماعی مهم بود. نمی‌توانستیم نسبت به آن بی اهمیت باشیم. به همین دلیل تیم را زیر پوشش قرار دادیم و هزینه‌های تیم را تقبل کردیم.

محمود زاده درباره کسب مقام سوم لیگ توسط تیم دو و میدانی سداد بیان کرد: این تیم در دوره‌های گذشته توانسته بود به نتایج خوبی دست پیدا کند. سداد در سال‌های قبل موفق به کسب عنوان مهمی در دوومیدانی بانوان شده بود و خدا را شکر امسال نیز توانست به نتیجه خوبی برسد. ما تیمی متشکل از بانوان آینده دار رشته دوومیدانی با میانگین سنی بیست سال را روانه مسابقات کردیم.

او گفت: با شرایط جدیدی که در باشگاه حاکم بود بازیکنان ما توانستند به عنوان سومی مسابقات باشگاه‌های کشور دست پیدا کنند که فکر می‌کنم اتفاق بسیار خوبی برای این تیم است. تیم ما بسیار جوان است. همه دیدند که بازیکنان توانستند فراتر از حد انتظار ظاهر شوند.

برنامه‌های بیشتری برای دو و میدانی بانوان داریم

محمودزاده درباره ادامه همکاری با تیم دوومیدانی بانوان سداد گفت: ما به غیر از نتایجی که در این دوره گرفتیم به دنبال این بودیم تا حمایت از ورزش بانوان را بیشتر کنیم. اکنون که توانستیم به این نتیجه برسیم به طور حتم برنامه‌های بیشتری در آینده خواهیم داشت. البته باید این را هم بگویم که کسب این نتیجه اتفاق مهمی در ادامه فعالیت‌های ما در حمایت از ورزش بانوان خواهد بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: من از همه بازیکنان و عوامل تیم تشکر می کنم که توانستند به خوبی در این رقابت‌ها ظاهر شوند. از سرپرست تیم و سپیده توکلی، سرمربی تیم تشکر می‌کنم که موفق شدند تیم خوبی روانه این بازی‌ها کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها