جزئیاتی جدید از خنثی‌سازی هواپیماربایی پرواز اهواز-مشهد

خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند.

جزئیاتی جدید از خنثی‌سازی هواپیماربایی پرواز اهواز-مشهد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با قدردانی از زحمات گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران، جزئیات هواپیماربایی پرواز اهواز-مشهد را تشریح کرد.

محمد حسن ذیبخش اظهار کرد: پرواز ۳۳۴ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از نوع فوکر ۱۰۰ در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب گذاری شد و پرواز سریعا در ساعت ۲۲:۴۰ به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد.

وی با بیان اینکه این پرواز ۶۳ مسافر و ۹ خدمه پرواز داشت افزود: خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع نیرو‌های امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواپیما ربایان دستگیر شدند و هواپیما مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت و همچنین در دستوری ویژه بازرسی‌های فرودگاه‌ها در ترمینال‌ها و رمپ پروازی علی الخصوص در فرودگاه اهواز تقویت شد.

ذیبخش افزود: سازمان هواپیمایی کشوری، بدینوسیله مراتب قدردانی از زحمات ارزشمند گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از جان مسافرین، خدمه پرواز و خنثی سازی توطئه هواپیماربایی در پرواز مذکور را اعلام می‌کند.

منبع: فرارو

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سید
    0

    از برادان تشکر می کنیم که فوری جلو یه بحران هوای را گرفتند. حالا این کلت و تخته های انفجای می ترکید چه می شد. واقعا خجالت دارد این همه بوق و کرنا

  • رضا رسولی
    0

    خدا قوت مردان خدا ،شاگردان مکتب ولایت

    نظرات شما -
    • سید علی
      0

      مردان خدا حرف زیادیه ،مردان حقوق بگیر که اگر حقوق و مزایای فوق العاده نگیرند دشمن تمام معنا میشند،

    • اکبر
      0

      مردان خدا برا پول کارنمیکنند ،مثل اوایل جنگ که فقط به اندازه خرج روزانه حقوق برمیداشتند ،نه الان اگر درجه شان دیر بیاد به زمین زمان فحش میدند،بقولی وقتی در سیستم دزدی ،اختلاس بوجود بیاد دیگر خدا در آن سیستم جایگاهی نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها