مانور روز بدون حادثه ترافیکی در جنوب کرمان برگزار شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از برگزاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی در جاده های این منطقه بدون حادثه و تصادف رانندگی خبر داد.

مانور روز بدون حادثه ترافیکی در جنوب کرمان برگزار شد

مسعود جمیلی این مانور را نتیجه همکاری تیم های راهداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی دانست و تعداد تیم های شرکت کننده در این مانور را ۲۴ عدد برشمرد.

وی با بیان اینکه روز ۱۴ اسفند ماه به نام روز بدون حادثه ترافیکی نامگذاری شده است، این مانور در راستای آمادگی بیشتر برای این روز است.

جمیلی تصریح کرد: در این مانور تشدید نظارت و حضور در محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان با هدف کاهش حوادث و تصادفات با رانندگی ایمن برگزار شد.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان ادامه داد: این مانور با همکاری خوب مردم، رانندگان و عوامل اجرایی همکار بدون هیچ گونه حادثه رانندگی انجام شد.

وی گفت: گشت های راهداری به همراه تیم های پلیس راه، جمعیت هلال احمر و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تمامی محورهای مواصلاتی هفت شهرستان جنوب کرمان حضور داشتند.

وی اظهار داشت: در این مانور همچنین مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری با رصد الکترونیکی محورها از طریق دوربین های کنترل سرعت و نظارت تصویری نقش مهمی در هدایت تیم های عملیاتی و گشتی ایفا کرد.

جمیلی نتیجه این مانور را همکاری و همیاری تیمی برای تردد ایمن بدون حادثه در محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان اعلام کرد.

وی همراهی دستگاه های همکار را در تامین ایمنی بیشتر رانندگان بسیار مهم برشمرد و گفت: همه با احترام به قوانین و مقررات حمل و نقلی جان خود و عزیزانمان را حفظ کنیم.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها