فال روزانه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی را جدی نگرفته‌اید و این رویکرد باعث شده تا از همقطاران خود عقب بیافتید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید تغییر جدی در سبک و کار و زندگی خود بدهید و به گونه‌ای کار کنید که یک سروگردن بالاتر از دوستان و اطرافیان قرار بگیرید. در سال تولدتان در کنار اینکه بیشتر کار می‌کنید، از سلامت خود غافل نشوید و با ورزش و رعایت رژيم‌غذایی سالم، مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. در این سال به روز مبادا فکر کنید و قسمتی از درآمد خود را پس‌انداز نمایید. مرداد سال آینده زمان استراحت و خوشی شماست. در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش بگذرانید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. دی ماه سالی که از راه می‌رسد شرایطی مهیا می‌شود تا مهارت جدیدی را فرا بگیرید. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و با فراگیری مهارت‌های جدید، دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. بهمن سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه عشقی گرم و دلپذیر را تجربه خواهید کرد. از این لحظه‌های عاشقی نهایت استفاده را ببرید و خاطره‌های خوش این روزها را برای همیشه ماندگار کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش شبانه‌روزی به پایان برسانید و دستاوردهای این سال را به برگ زرینی در کارنامه زندگی‌تان اضافه کنید.

فروردین

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. قصد انجام معامله‌ای دارید اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود دارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید در غیراین‌صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

اردیبهشت

پرخوری را کنار بگذارید و رژيم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. بیشتر از چیزی که انتظار را دارید امروز پول به دست‌تان می‌رسد. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. بر این باور هستید که همسر یا عشق زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق زندگی‌تان پی ببرید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

خرداد

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. اجازه ندهید قضاوت‌های عجولانه شما زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا به دیدار دوستان قدیمی بروید. احساس می‌کنید که از همیشه‌ عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق زندگی‌تان منتقل کنید. حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.

تیر

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به صلاح است که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلب‌تان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیفتید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید.

مرداد

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت دیگران را ندارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما دوری بگیرند و کسی علاقه‌ای به نشست‌و‌برخاست با شما نداشته باشد. امروز زمان مناسبی است که بخل و حسد را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آنها از صمیم‌قلب لذت می‌برید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقی‌تان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.

شهریور

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رازی مگو را با شما درمیان می‌گذارد. این راز را در سینه نگه دارید و هرگز آن را برای کسی برملا نکنید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، این کارها را اگر امروز انجام دهید، عواقب آن گریبان شما را خواهد گرفت.

مهر

به خاطر داشته باشید که با کینه‌توزی و تنفر راه به جایی نخواهید برد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوبی عمیق را تجربه نمایید. یکی از همسایه‌های یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید. به خاطر داشته باشید که کار و تلاش هم اندازه‌ای دارد و با کار بیش‌از‌حد سلامت خود را به خطر نیندازید.

آبان

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود. فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید.

آذر

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. هدیه‌ای برای عشق زندگی‌تان بخرید و محبت خود را به ایشان ابراز کنید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آيد را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما ترتیب داده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند. فرصتی برای ورزش پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

دی

با اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار اختلاف نظری پیدا می‌کنید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید. یکی از دوستان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند.

بهمن

کارهای زیادی روی‌ سرتان تلنبار شده و فرصت استراحت پیدا نمی‌کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. یکی از دوستان صمیمی متوجه مشکلات شما می‌شود و دست یاری به سمت‌تان دراز خواهد کرد. وقتی برای اعضای خانواده اختصاص نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است. همسر یا عشق زندگی‌‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین‌ روزهای زندگی‌‌تان تبدیل خواهد کرد. مهمانی خودمانی و کوچکی ترتیب‌داده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

اسفند

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. فضولی را کنار بگذارید و سرتان به کارهای خودتان باشد. حوصله اطرافیان را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. به همسر یا عشق زندگی‌تان ثابت کنید که از دل و جان ایشان را دوست دارید. عازم سفری هستید و در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها