احمدی‌نژاد شخصاً کاندیدا می‌شود؟

وزیر دولت نهم و دهم که هم‌اکنون با حکم مقام معظم رهبری عضویت هیئت امنای بنیاد مستضعفان را دارد، خبر دیدارش با احمدی‌نژاد را تکذیب کرد.

احمدی‌نژاد شخصاً کاندیدا می‌شود؟

محمود احمدی‌نژاد خیلی وقت است که اسب خود را برای ورود به کارزار 1400 زین کرده و از هیچ کاری برای دیده شدن و طرفدار جمع کردن دریغ نمی‌کند. از مصاحبه‌های پی‌درپی و بعضا با رسانه‌های معاند گرفته تا سخن گفت از موضوعات خط قرمزی مثل حجاب. از نامه‌نگاری‌های متعدد گرفته تا پا کردن در کفش سیاست خارجی که خودش قطعا می‌داند تصمیم‌گیری درباره آن تماما دست دولت نیست.

اقدامات انتخاباتی او اما فقط این نیست و تجمع اصطلاحا خودش جوش هواداران و سفرهای استانی آقای احمدی‌نژاد را نیز باید به آن افزود. آخرین مورد از این سفرها نیز همان سفر کوتاه به قم بود که روز پنجشنبه انجام و صرف زیارت و گفت‌وگو با آیت الله علوی بروجردی شد. سخنرانی در جمع طلاب و روحانیون که پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی‌نژاد وعده انتشار جزئیات آن را داده نیز بود.

این فعالیت‌ها در حالی ادامه داشته و هر روز افزوده می‌شود که این سوال که احمدی‌نژاد علی رغم احتمال رد صلاحیت با توجه به تجارب پیشین، شخصا کاندیدا می‌شود یا از یک گزینه خاص حمایت می‌کند؟ باقی است.

شاهد آنکه چند روز قبل صابرنیوز با در نظر گرفتن همین فعالیت‌های انتخاباتی و سفرهای انتخاباتی از حمایت احمدی‌نژاد از محمدعباسی خبر داد و نوشت: « برپایه این گزارش و بر اساس شنیده‌ها از منابع خبری، محمد عباسی وزیر دولت نهم و دهم که هم‌اکنون با حکم مقام معظم رهبری عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان را نیز دارد، گزینه مورد حمایت احمدی نژاد در انتخابات 1400 خواهد بود.»

در این گزارش همچنین تاکید شد که «گرچه اظهارات اخیر و بعضا رفتارها و مصاحبه‌های هنجارشکن محمود احمدی‌نژاد شرایط را برای تائید صلاحیت او سخت‌تر از پیش کرده است اما به گفته سخنگوی شورای نگهبان هیچ کس حتی هیچکدام از اعضای شورای نگهبان هم نمی‌توانند درباره تائید یا رد صلاحیت افراد اظهار نظری داشته باشند چرا که به گفته سخنگوی شورای نگهبان، روند بررسی صلاحیت کاندیدای ریاست‌جمهوری تابع یک مکانیزمی است که اجرای آن به صورت روشمند دنبال خواهد شد.»

در ادامه این گزارش شرحی از سابقه محمد عباسی که به عنوان گزینه مورد حمایت احمدی‌نژاد معرفی شده بود، ذکر و تاکید شد که «شورای نگهبان هم بنا به مصداق هایی که تاکنون از او افکار عمومی شاهده بوده اند به احتمال زیاد صلاحیت وی را تائید کند چرا که علاوه بر سابقه اجرایی، شرایط مناسبی برای تائید صلاحیت دارد. این گمانه‌زنی با سفرهای هفته پیش عباسی به بندرعباس و ساری و شنیده‌ها از تشکیل ستادهای انتخاباتی او در کلان‌شهر ها در حال تقویت شدن است و گفته شده احتمالا یکی از وزرای دولت نهم ریاست ستاد انتخاباتی عباسی را به عهده خواهد گرفت.»

عباسی اما این گمانه را تکذیب کرده و به «فارس» می‌گوید: «بنده هیچ دیداری با آقای دکتر احمدی‌نژاد نداشته‌ام و من‌بعد از اینجور شایعات با اهداف متعدد زیاد شنیده خواهد شد.»

وی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری و ادعای ساماندهی ستادهای انتخاباتی خود نیز گفت: «من در حال تدوین راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستم، اما در مورد چگونگی ورود به انتخابات ۱۴۰۰ به زودی توضیح خواهم داد. ولی آنچه قطعی است، اینکه بنده به جد به دنبال تقویت رویکرد ولایتمدارانه نظام و پایبند به جریان‌های وحدت‌بخش انقلابی هستم.»

منبع: فردا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • جواد
    0

    چرا اینقد به آب و آتش میزنید که احمدی نژاد را خراب کنید. اتفاقا ولایت مدار و خیلی هم به فکر مردم بود . خداییش عملکرد خوبی داشت. قضاوت هم با مردم / مرد فقط احمدی نژاد

  • ففیر
    0

    درود بر دکتر احمدی نژاد دشمن دزدان،،زد فساد ورانت،حتما.حتما.حتما.حتما حتما.حتما..ثبت نام کن.، طبق فرموده خداوند نباید از خشم،عصبانیت،دروغ گویی،،تهمت،،افترا،،تهدید،، فاسدان و گنهکاران ترسید.

  • ناشناس
    0

    یا احمدی نژاد یا کاندید مورد حمایت ایشان در غیر اینصورت رای بی رای

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ما فقط و فقط به احمدی نژاد رای میدهیم ولاغیر

  • ناشناس
    0

    درود بر احمدی نژاد مردمی

  • علی
    0

    ثل احمدی نژاد ما نداریم.تو ایران

  • ناشناس
    0

    احمدی نژاد تنها شخصی است که احتیاج به هیچ گروه وجناحی ندارد ومستقل است وبا رأی بالا وارد پاستور میشود خواهیم دید

  • منم هوشیار
    0

    احمدی نژاد این دور متفاوت از قبل با پشتیبانی مردم کاندید ۱۴۰۰ می شود

  • یا حسین
    0

    احمدی نژاد اگر کاندید شود بدون هیچ نظری نفر اول انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.

  • علی
    0

    من موندم مشکل خبر فوری با احمدی نژاد چیه هر روز یک ننه قمری میاری بعنوان کارشناس - خبر نگار- فعال سیاسی....که احمدی نژاد رو بکوبی در صورتی که فغالیت بقیه کاندید ها هم بیشتر هم رساتر ...بدون و آگاه باش تنها اون هست که نه خودش نه خانوادش تابعیت بیگانه ندارند همشون تو این مملکت با سختیاش زندگی میکنند ..فقط احمدی نژاد حامی محرومین وضعفا

  • مهدی
    0

    احمدی نژاد خودش دارای یک حزب قوی و آن حزب پابرهنگان هست و نیاز به دو حزب ناکارآمد فعلی ندارد چون مردم خسته شده اند

  • ملت
    0

    امروز مردم از مسوولین فعلی بدلیل اوضاع اقتصادی نگرانند و تنها راه رفع نگرانی حضور احمدی نژاد هست چون به فکر مردم هست

  • کاربر ناشناس
    0

    خدانکند دلقک کاندید بشه

    نظرات شما -
    • مجد
      0

      بیچاره چقدر ترسو هست که از خدا می خواهد احمدی نژاد نیاد و امید خود را از فعالان سیاسی دو حزب ازدست داده است

  • انصاف
    0

    تنها حامی واقعی و عملی و بدون ریا از ولایت و اسلام احمدی نژاد هست چون مثل خیلی ها چاپلوس نیستند و از ولایت برای منافع خود هزینه نمی کند این را مردم می فهمند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها