استاندار کرمان:

ایام عید نوروز پذیرش مسافر نداریم

استاندار کرمان با بیان اینکه اماکن عمومی و پارک‌ها برای پذیرش مسافران ممنوع است گفت: هیچ‌گونه پذیرش مسافری در ایام عید به استان کرمان نداریم.

ایام عید نوروز پذیرش مسافر نداریم

علی زینی‌وند در جلسه ستاد کرونای استان کرمان با بیان اینکه امیدواریم روند تثبیت بیماری کرونا در استان کرمان ادامه داشته باشد و روزبه‌روز سیر نزولی بیماری در استان را شاهد باشیم اظهار داشت: با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نوروز بهتری خواهیم داشت و سلامت جامعه برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت موجود استان شکننده است و نمی‌توان به وضع موجود اکتفا کنیم گفت: درخواست می‌شود که با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شیوع بیماری در استان کنترل شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه این امکان وجود دارد که در ایام پایانی سال بازارها و آرامستان‌ها شلوغ شود و فرمانداران باید این موضوع را کنترل کنند ادامه داد: توزیع اقلام ضروری مردم در دستورکار است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه باید نوع انعکاس آرام بخش باشد تا از تجمعات جلوگیری شود افزود: از سوی دیگر باید تعداد غرفه‌های توزیع کالا افزایش پیدا کرده تا از تجمعات و ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اماکن عمومی و پارک‌ها برای پذیرش مسافران ممنوع است و ادارات حق پذیرش مسافر در ایام نوروز را ندارند گفت: هیچگونه پذیرش مسافری در ایام عید به استان کرمان نداریم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید از حرکت کاروانی به سمت استان کرمان برای زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی خودداری شود افزود: درخواست داریم شرایط کرونا را در نظر گرفته و در زمان دیگری به کرمان سفر کنند.

وی با بیان اینکه کرمان جزو استان‌هایی است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و جای تقدیر دارد گفت: محدودیت ترددهای شبانه در استان ادامه دارد و باید رعایت شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه از مردم درخواست داریم در یک ماه حساس قبل و بعد از نوروز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها خودداری کنند تا از این دوره بیماری عبور کنیم تصریح کرد: امکان تعطیلی جلسات اداری وجود ندارد و باید کارها و امورات مردم پیگیری شود و جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها