نماینده تهران در مورد مصوبه جنجالی گران کردن اینترنت:

چرا کاری می‌کنید که در رسانه‌ها مجلس را مسخره کنند؟/ این چه بازی است که می‌خواهید گران شدن اینترنت را گردن دولت بیاندازید؟/ ویدئو

نماینده تهران در مورد مصوبه جنجالی گران کردن اینترنت گفت: چگونه از شرکتهای خصوصی مالیات بیشتری می‌گیرید تا به یک شرکت خصوصی دیگر بدهید؟

چرا کاری می‌کنید که در رسانه‌ها مجلس را مسخره کنند؟/ این چه بازی است که می‌خواهید گران شدن اینترنت را گردن دولت بیاندازید؟/ ویدئو

مجتبی توانگر گفت: چرا کاری می‌کنید که در رسانه‌ها مجلس را مسخره کنند؟ گافهای متعددی در مصوبه بود که آقای نادران «پس از جلسه صحن» آن را اصلاح کرد.

وی افزود: این چه بازی است که می‌خواهید گران شدن اینترنت را گردن دولت بیاندازید؟ این بودجه‌ها توخالی است و دارید با دستور رهبری، به صورت شعاری برخورد می‌کنید. این بود انتظار رهبری از مجلس انقلابی؟

منبع: کانال اسکان نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کاربر ناشناس
    0

    مجلس انقلابی با تایید نظارت استصوابی شورای نگهبان را هم دیدیم

    نظرات شما -
    • جاوید
      0

      اولا .هرجای دنیا بری قانون انتخابات خودشو داره وشورای نگهبان مربوط به قانون ایرانه اگر دنبال جنگل میگردید اینحا نیست! بالاخره اشتباهاتی وجود داره وکسی منکر آن نیست ولی دلیل نمی شود بگوییم بد است بله به نظر من تایید صلاحیت روحانی اشتباه بود ولی در مورد بقیه خیلی طیف های اصلاح طلب از شورای ن‌گهبان تایید گرفتن اگر الان هم بعضی رد شدند بی عرضه گی خودشونه!

    • به جاوید
      0

      فقط زرررشک اگر جرات داشتن سید محمد خاتمی و احمدی نژاد را تایید صلاحیت می کردند چون دست بوس نیستند رد صلاحیت شدند

  • کاربر ناشناس
    0

    مجلسی که با مشارکت پایین تشکیل بشه بهتر ازاین نمیشه

  • کاربر ناشناس
    0

    عیدی می‌خواهیم نمایندگان لباس نوسال نو

  • ناشناس
    0

    مجلس ده درصدی،خود رأی وبی مرام تحت قیومیت قالیباف ،به نام مردم به کام جناح خود ،خسته نباشید

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      به کام جناح مجلس قبل بود که ۲۰ دقیقه ای برجام در آن تصویب شد

  • حیدر
    0

    در جواب بعضی کامنت ها بگم مجلس فعلی طبق قانون حداکثریه واون هایی انتخابات شرکت نکردند با این عمل خودشون به این مجلس رای دادند ونکته دیگه:همین آقایون اصلاح طلب مردم رو با معیشت از انتخابات دور کردند وجالبه رای هم نیاوردند! گاهی برخی کاسب‌های بی اخلاق وقتی می‌خوان یه چیز رو گرون کنن اول خودشون این جو رو راه می‌ندازن که آی مردم فلان کالا قراره گرون بشه تا راحت بعدش بتونن جنس رو گرونتر از قبل بفروشن و پول بیشتری به جیب بزنن؛ حالا خبرگزاری مجلس می‌گه تو متن مصوبه تأکید شده که اینترنت اصلا گروه نشه، باند برخی آقایون که از قضا دستی در مدیریت کلان ارتباطات و فضای مجازی دارن می‌گن نه مجلس مصوب کرده اینترنت گرون بشه! آقایون دولتی اگر می‌خوان اینترنت رو خودشون گرون کنن راحت بگن فردا نیان بگن وزیر ارتباطاتمون هم خودش صبح جمعه فهمید!

    نظرات شما -
    • ب حیدر
      0

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه اخه زرررشک با ساندیس نوش جان کن حیدر خان

  • یاسر
    0

    برای خبر فوری متاسفم که داره برای مهاجرت تبلیغ میکنه!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها