مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان:

بیش از ۶۰۰۰ زنجانی با تسهیلات بانک کشاورزی صاحب شغل شدند

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک توانست با پرداخت بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات برای ۶ هزار و ۱۷۳ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد کند.

بیش از ۶۰۰۰ زنجانی با تسهیلات بانک کشاورزی صاحب شغل شدند

جواد صمدی افزود: از ابتدای سالجاری بانک کشاورزی در سطح استان در تلاش برای پرداخت تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری، طرح رونق، در بخش های مختلف کشاورزی،دامداری، مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی و تکمیلی، اشتغال فراگیر و آبیاری تحت فشار است تا بتواند در این بخش اشتغال را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و کسب و کار برای گلخانه ها، تسهیلات ارزان عشایری و خانواده های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی(ره) از دیگر اقدامات به منظور ایجاد اشتغال از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت سه میلیارد و 86 میلیون ریال برای سه هزار و 323 پرونده متقاضی توانستیم اشتغال بیش از 6 هزار نفر را فراهم کنیم.

صمدی خاطرنشان کرد: از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری با پرداخت بیش از یک میلیارد هزارو 76 میلیون ریال برای یک‌هزار و 305 نفر اشتغال ایجاد شد.

وی یادآوری کرد: مابقی اشتغال‌های ایجاد شده در بخش های مختلف کشاورزی استان زنجان محقق شده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده، برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی از سوی این بانک تسهیلات پرداخت می شود.

صمدی تاکید کرد: هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف اشتغال و کشاورزی وجود ندارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها