ظرفیت اتاقهای خوابگاههای دانشجویی علوم پزشکی زنجان به ۲ نفر کاهش یافت

مسوول خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت اتاق‌های خوابگاهها به ۲ نفر کاهش یافته است و مواد ضدعفونی کننده برقی، نصب و این محل‌ها به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند.

ظرفیت اتاقهای خوابگاههای دانشجویی علوم پزشکی زنجان به ۲ نفر کاهش یافت

غلامرضا شیخی با اشاره به اینکه برای افزایش پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها یک خوابگاه جدید اضافه شده است، افزود: امسال یک خوابگاه به خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان به ظرفیت ۲۰۰ نفر برای خدمات رسانی به گروههای هدف افزوده شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون در این واحد دانشگاهی چهار هزارو ۷۵۰ دانشجو در حال تحصیل هستند که از این تعداد یکهزارو ۷۰۰ دانشجو در خوابگاه‌ها ساکن هستند.

این مسوول، با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه خوابگاه‌های دانشجویی افزود: ۲جداره کردن پنجره‌های خوابگاه فرهنگ با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال، نصب دستگاه ضدعفونی کننده برقی در تمامی خوابگاه‌ها، تعمیرات اساسی خوابگاه‌ها اعم از تعویض سیستم لوله کشی، تعویض موکت، نصب کپسول‌های آتشنشانی، تعویض ایزوگام و بهسازی اتاق‌ها از جمله اقدامات انجام گرفته بوده است.

وی اظهار داشت: اصلاح و بهسازی آشپزخانه مرکزی و خرید مواد غذایی به صورت مستمر، مکانیزه کردن پخت غذا، خرید و نصب خط اینترنت پر سرعت، ارائه سرویس‌های نقلیه دانشجویی، نوسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خوابگاه‌ها نیز از دیگر مواردی است که جهت افزایش سطح رفاهی دانشجویان انجام شده است.

رییس اداره خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمت بهداشتی و درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: در معاونت فرهنگی و دانشجویی نیز فعالیت‌های زیادی جهت بهبود سطح عملکرد کارکنان یافته، که از جمله آن راه‌اندازی فیبر نوری برای معاونت فرهنگی، تامین وسیله نقلیه مورد نیاز، نوسازی ملزومات اداری، ایجاد فضای سبز و احداث مهمان‌سرا است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها