استاندار همدان:

غار علیصدر تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تعطیل است

استاندار همدان از تعطیلی غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: متأسفانه رعایت پروتکل‌ها در کل کشور کاهش پیدا کرده و این موضوع معنایی جز افزایش و گسترش ویروس کرونا نخواهد داشت.

غار علیصدر تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تعطیل است

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع‌ است گفت: اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار همدان که در شصتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا سخن می گفت، افزود: با توجه به ایام پایانی سال که مراجعات به بازار زیاد شده و هم سفرهای نوروزی در پیش است، رعایت پروتکل ها بهداشتی حتما باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی است گفت: تمام فعالیت‌ها منطبق بر اساس رنگ بندی‌های اعلام شده، انجام می شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با توجه به آخرین وضعیت استان، محدودیت‌های جدیدی در هیچ‌کدام از شهرستان‌ها و بخش‌ها اعمال نخواهد شد گفت: گروه‌های شغلی مختلف می‌توانند فعالیت‌های خود را ادامه دهند و تعطیلی بازار مطرح نیست.

وی با بیان اینکه اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند و تغییری در وضعیت رنگ‌بندی استان ایجاد شود، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد اظهار داشت: با توجه به اینکه استان همدان مقصد گردشگری است، ضرورت دارد پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود.

شاهرخی با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت تیم‌های بازرسی‌ها به منظور بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: تا عادی شدن شرایط، ورود و تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان ممنوع است‌.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان از تماس‌های درون خانوادگی است، یادآور شد: از مردم استان همدان که با رعایت پروتکل‌ها باعث شدند تا وضعیت موجود ثابت بماند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

استاندار همدان: غار علیصدر تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تعطیل است

منبع: خبر آنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها