فرزندان هاشمی رفسنجانی چه اختلافی با هم دارند؟

هراس دلواپسان از کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات ۱۴۰۰ مشهود است و از هر موضوعی برای تخریب او بهره می‌برند.

فرزندان هاشمی رفسنجانی چه اختلافی با هم دارند؟

به عنوان نمونه، بسیاری به میزان رفاقت و همراهی‌ها در خانواده آیت‌ا...هاشمی آگاه هستند و می‌دانند خواهران و برادران در تمام شرایط پشتیبان هم بوده و هستند لذا قابل پذیرش نیست که ادعا شود چالشی میان محسن و فائزه وجود دارد.

فاطمه هاشمی به بحث‌های شکل‌گرفته بین محسن رفسنجانی و فائزه هاشمی نسبت به انتخابات ایالات‌متحده آمریکا و دونالد ترامپ واکنش نشان داد و گفت: «اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.»
وی به حملات و انتقاد تند برخی اشخاص به نظر فائزه هاشمی اشاره کرد و افزود: «بعضی افراد اصلا انعطاف‌پذیر نیستند نه فقط نسبت به نظر فائزه، بلکه هرکسی که صحبت می‌کند موضع‌گیری می‌کنند؛ هنوز عادت نکردیم که حرف مخالفمان را اگر خوب هم نباشد حداقل بشنویم. هنوز یاد نگرفتیم اگر جوابی هم داریم لااقل منطقی و محترمانه آن را بیان کنیم.»

منبع: آرمان ملی

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    هیچ اختلافی ندارند دنبال فرصتی هستند تا به مقامی برسند چون به طور سنتی حق خود میدانند؟

  • داریوش
    0

    آقای خبر فوری این دلواپسان از کجا اومد مگه اصطلاحش برای مخالفین برجام نبود؟ چرا از این خاندان فتنه گر وموج سوار حمایت می کنید ؟ اینا باید برن مدیریت همون باغ های پسته رو به عهده بگیرن! برید جواباشو در برنامه جهان آرا ببینید خندتون میگیره! ازش پرسید با برجام موافقی گفت بله گفتند چرا؟گفت چیز خوبیه!!!!

  • حسن
    0

    مگر خود اکبر هاشمی رفسنجانی چه گلی به سر این کشور زد که فرزندانش بخواهند بزنند؟ او از تربیت کردن صحیح فرزندانش عاجز بود و الان یکی از فرزندانش در زندان و یکی دیگر هم با بهاییان همنشین شده و آرزوی تنبیه ایران از طرف امریکا را دارد .

  • محمدعلی
    0

    خبر فوری لطفا موضع گیری سیاسی ات را علنی نکن (دلواپسان(از این کلمه خیلی بدم میاد و میره رو اعصابم))

  • مورچه
    0

    حنگ زرگری بماهم ربطی ندارد گوشمان ازاین سیاهکاریها پرشده خاندان رفسنجانی درنظرمردم منفورهستن فقط محاکمه بدست مردم همچین میگوید خانواده رفسنجانی بجز اختلاسگری ومال اندوزی ماچیزی ازاین خانواده ندیدیم عمو محمد واقادایی مرعشی باپرونده های سنگین برید گم شید

  • خ
    0

    خودرا خاندان شاهنشاهی فرض میکنن وپدرشان راشهیداستخرفرح

  • رضا.
    0

    هاشمی هر کس هست یا هر گذشته ایی داشته ولی این را باید بدانیم یکی از ارکان انقلاب بوده و تمام کسانی که‌ الان در راس امور کشور هستند همگی مدیون افرادی همچون هاشمی و طالقانی و منتظری و... هستند و این انکار شدنی نیست.

  • دن کیشوت
    0

    هیچ اختلافی در کار نیست، اینها همه هنرپیشه اند

  • ایرانی
    0

    خدایا! شرفرزندان رفسنجانی ونوچه هایشان رامانندپدرشان اکبرخان را ازسرملت ایران کوتاه بفرمابجق آبروی فاطمه زهرا.

  • یه ابرانی
    0

    دلواپسان هیچ هراسی ندارند چرا که محسن هاشمی عددی نیست که حساب شود و مردم بهش رأی بدهند همه امثال این آقایان به هیچ وجه بین مردم جایگاهی ندارند

  • احسان
    0

    اختلاف سنی

  • قاسم
    0

    رفسنجانی خودش چه گلی به سرملت ومملکت زدکه بچه های کانادایش بزنند.شرایط فعلی نتیجه دولت.حمایت.کا ندیدرفسنجانی ایاراضید؟!

  • آدمیزاد ساده لوح
    0

    ایندفعه بجای رفسنجانی . به نظرم خانم نیایش رئیس جمهور بشه خوبه

  • مهری
    0

    خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی باید بدانند که ملت ایران ار همه چیز شما آگاه هستند قبل ار انقلاب پدر شما مبارزبوده فعالیت داشته زندان رفته وبعد از انقلاب ار یاران امام خامنه ای بود خلاصه رحمت زیادی کشید اما در عوض حدود سی سال در کاخ مرمر همه شما زندگی کردید و یه زندگی شاهانه داشتید مرحوم رفسنجانی دستمزد زحماتش گرفت َشما برای این مردم چه گردید آیا جبهه رفتید ایا شهید دادید ایا مدافع حرم دادید ایا جانباز دادید ایا اسیر دادید ایا مفقودلاثر دادید بگید خانواده مرحوم رفسنجانی غیر ار خوردن و خوابیدن در کاخ مرمر چه کار مثبتی برای این مردم و این مملکت انجام دادن خجالت بکشید همه شما در مکانی که بیتلمال بود برزگ شدید خدا همه شما رو رسوا ونابود کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها