کشف ۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه طی ۱۱ ماه گذشته

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف سه تن مواد مخدر در استان کرمانشاه طی یازده ماه گذشته خبر داد.

کشف ۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه طی ۱۱ ماه گذشته

شهرام کرمی مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: طی ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم و هزینه‌های بسیاری در این راه داده‌ایم که همگی جدیت نظام را در این زمینه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به پیامدهای مصرف مواد مخدر در جامعه افزود: قطعاً اگر مجاهدت نیروهای جان برکف مبارزه با مواد مخدر نباشد، شاهد افزایش تعداد افراد معتاد و متجاهر در جامعه خواهیم بود که وجود این پدیده حس ناامنی را بین مردم افزایش می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر مصرف مواد مخدر میزان مسئولیت پذیری فرد را پایین می‌آورد و به افزایش انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه هم دامن خواهد زد.

کرمی متذکر شد: همچنین یکی از عواملی که بنیان بسیاری از خانواده‌ها را به هم می‌ریزد، گرفتار شدن نان آور خانواده به دام مواد مخدر است که از او فردی سربار به وجود می‌آورد.

وی بیان کرد: در این راستا با توجه به عواقب و پیامدهای ناگوار مصرف مواد مخدر، همانند رویکردی که در نظام وجود دارد مقابله و مبارزه با مواد مخدر هم در استان کرمانشاه با جدید در دستور کار قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ضابطین دستگاه قضائی استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از سه تن مواد مخدر کشف کرده‌اند که حاکی از اهتمام جدی آنها در برخورد با مواد مخدر است.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با مواد مخدر موضوعی فرا دستگاهی است، گفت: از همه دستگاه‌های استان کرمانشاه می‌خواهیم برای برخورد با این پدیده شوم پای کار باشند و پلیس مبارزه با مواد مخدر را در این راه یاری کنند.

کرمی با قدردانی از اقدامات مؤثر نیروی انتظامی استان کرمانشاه در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، توصیه کرد: از همه شهروندان هم می‌خواهیم هرگونه موارد مشکوک در این رابطه را به مراجع قضائی و نیروی انتظامی اعلام کنند تا در اسرع وقت با مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها