حقوق بازیکنان خارجی لیگ بسکتبال زنان چند دلار است؟

سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن می‌گوید بازیکنان خارجی این تیم بین ۱۵۰۰ تا سه هزار دلار در ماه حقوق دریافت می‌کنند.

حقوق بازیکنان خارجی لیگ بسکتبال زنان چند دلار است؟

تیم بسکتبال زنان گروه بهمن که مدافع عنوان قهرمانی است، دیدار رفت مرحله فینال را با حساب ۶۳ بر ۷۴ به مهرام تهران واگذار کرد و اکنون به دنبال جبران نتیجه در دیدار برگشت است که ۲۱ اسفند برگزار می‌شود.

نازی طائرپور سرمربی گروه بهمن در گفت‌وگویی به عملکرد تیم خود در دیدار رفت اشاره و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا در دیدار برگشت جبران کنیم چون آمادگی کامل داریم اما متاسفانه شوت‌هایمان گل نشد و به همین دلیل باختیم اما سعی می‌کنیم دیدارهای باقی‌مانده را به خوبی انجام دهیم.

او در مورد تمرکز کم بازیکنان تیم خود در لحظات پایانی دیدار رفت گفت: به خاطر استرس مسابقه بود. وقتی تیمی عقب می‌افتد از نظر ذهنی تحت تاثیر قرار می‌گیرد و همین باعث شد که بازیکنان ما خوب دفاع نکردند حتی در ثانیه‌های آخر دو گل عجیب خوردند. اگر دفاع می‌کردند بازی با اختلاف کمتری تمام می‌شد. بالاخره بسکتبال است و این اتفاق‌ها پیش می‌آید.

سرمربی گروه بهمن در مورد تیم مهرام‌گفت: مهرام تیم بسیار خوب و ارزشمندی است. جزو بهترین‌های لیگ بوده و بازیکن‌های بسیار خوبی دارد. مخصوصا تینا عیسائیان که عملکرد خوبی داشت و باعث برد تیم خود شد.

او در مورد مرحله پلی‌آف لیگ بیان کرد: تمام برنامه‌هایمان از ابتدا برای پلی‌آف و بعد از آن بود که خوشبختانه آنها را به درستی پیش ‌بردیم و به فینال رسیدیم. البته از بازیکنان خارجی هم استفاده و یک آمریکایی و یک اوکراینی را جذب کردیم.

طائرپور در مورد حضور پررنگ بازیکنان خارجی در لیگ جاری بسکتبال زنان گفت: در کیفیت لیگ تاثیرگذار هستند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت‌. در رونق لیگ خیلی موثر بوده‌اند و شاهد مسابقات خیلی جذابی بودیم.

سرمربی گروه بهمن در مورد میزان حدودی حقوق این بازیکنان گفت: از تیم‌های دیگر خبر ندارم اما فکر می‌کنم بین ۱۵۰۰ تا سه هزار دلار برای یک ماه باشد. البته تیم‌های دیگر از مراحل قبل بازیکن خارجی جذب کردند و هزینه بیشتری متقبل شدند اما من سعی کردم برای پلی‌آف استفاده کنم، چون نیاز هم نداشتم. بازیکنان ما بسیار خوب هستند اما وقتی می‌دیدند تیم‌های دیگر بازیکن جذب کرده‌اند از ما هم انتظار داشتند و این کار را برای ذهن آنها انجام دادم. ضمن اینکه از ابتدای فصل خانم سعیده علی را نداشتیم و خداحافظی‌کرد، به همین دلیل شرایط تیم با جذب این دو بازیکن خارجی بهتر شد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها