رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز:

۲۶ مورد مثبت کرونا در راه آهن و پایانه مسافربری غرب اهواز شناسایی شد

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از شناسایی ۲۶ مورد مثبت کرونا در راه آهن و پایانه مسافربری غرب اهواز خبر داد و گفت: روزانه به طور متوسط یک هزار و ۴۰۰ تست سریع در این ۲ محل انجام می شود.

۲۶ مورد مثبت کرونا در راه آهن و پایانه مسافربری غرب اهواز شناسایی شد

دکتر مهران احمدی بلوطکی اظهار داشت: از ۲۶ مورد مثبت شناسایی شده ۱۲ مورد آن در پایانه مسافربری و ۱۴ مورد در راه آهن شناسایی شد و از مسافرت این افراد جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: بار مراجعه به مراکز بهداشتی همچنان افزایشی است که از مردم درخواست می کنیم در ترددهای خود از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: روزانه ۷۰۰ تست pcr در مراکز منتخب بهداشتی و بین سه تا چهار هزار تست رپید در دیگر مراکز نمونه گیری غرب اهواز انجام می شود.

وی بیان کرد: بنا داریم مرکز بهداشت کیان آباد را تفکیک کرده و یک مرکز جدید در منطقه کیانشهر اهواز راه اندازی کنیم.

احمدی بلوطکی افزود: به طور میانگین روزانه چهار هزار تست کرونا در غرب اهواز انجام می شود همچنین تیم های نظارتی، حمایتی و مراقبتی در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی در این منطقه فعال هستند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند. ورود و خروج به شهرهای قرمز و تردد خودرویی از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد در این شهرها ممنوع است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها