کوئیپرس داور بازی برگشت یوونتوس و پورتو شد/ تیلور دیدار پاری‌سن‌ژرمن - بارسلونا را سوت می‌زند

داوران بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.

کوئیپرس داور بازی برگشت یوونتوس و پورتو شد/ تیلور دیدار پاری‌سن‌ژرمن - بارسلونا را سوت می‌زند

کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا، داوران بازی‌های شب نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را انتخاب کرد.

بر این اساس قضاوت بازی فردا شب (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال یوونتوس و پورتو در ورزشگاه آلیانتس تورین به بیورن کوئیپرس هلندی سپرده شده است.

یوونتوس در دور رفت در پرتغال با نتیجه 2 بریک شکست خورد که یکی از دو گل پورتو در آن بازی توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. با این حال این نتیجه بدان معناست که بانوی پیر با پیروزی یک بر 0 هم می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در بازی همزمان میان تیم‌‌های بوروسیا دورتموند و سویا که درآلمان برگزار می‌شود، هم جونیت چاکر ترکیه‌ای قضاوت خواهد کرد. دورتموند سه هفته پیش در دور رفت با نتیجه 3 بر 2 سویا را در آندلس شکست داده بود.هر دو بازی فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شوند.

در همین حال کمیته داوران یوفا اسامی داوران بازی‌‌های چهارشنبه لیگ قهرمانان را هم اعلام کرد که براین اساس آنتونی تیلور انگلیسی مصاف خانگی پاری‌سن‌ژرمن برابر بارسلونا را سوت خواهد زد. بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با پیروزی 4 بر یک نماینده فرانسه خاتمه یافت.
در بازی دیگر چهارشنبه نیز کلمن تورپن فرانسوی، مصاف خانگی لیورپول با لاپیزیگ را سوت خواهد زد. مصاف این دو تیم در دور رفت در آلمان با پیروزی 2 بر 0 لیورپول همراه شد. بازی برگشت دو تیم در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

45

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها