فال روزانه سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید زمان انجام تغییرات مهم است. در این سال با موقعیت چشمگیری برای پیشرفت در کار و حرفه‌ای که به آن مشغول هستید، روبرو خواهید شد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دستاوردی مهم برسید. در این سال در کنار کار، تغییراتی در زندگی شما نیز رخ خواهد داد. به نفع شماست که از این تغییرات هراسی نداشته باشید و زندگی خود را با این تغییرات سازگار کنید. از توانمندی خاصی برای متقاعد کردن اطرافیان برخوردار هستید، در سال تولدتان از این توانمندی بیشتر بهره بگیرید و جای خود را در قلب دوستان و آشنایان باز کنید. سایه همای سعادت در خرداد سال آینده روی سر شما خواهد افتاد.و پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کالای دلخواه خود را که مدت‌هاست به فکر خرید آن هستید را خریداری نمایید. مرداد سال آینده زمان استراحت شما فرا می‌رسد. در این ماه فرصتی را برای شادی و تفریح در کنار دوستان و آشنایان اختصاص بدهید و خاطره‌های خوش این لحظه‌ها را برای همیشه در ذهن خود ماندگار کنید. بهمن ماه سال آینده زمان بسیار مهمی در میان ماه‌های سال تولد شماست. در این ماه به فکر شکار لحظه‌ها باشید و هر کاری که از دستتان بر می‌‌آید را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر انجام دهید. سال تولدتان را با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا به سالی درخشان در بین سال‌های زندگی‌تان تبدیل شود.

فروردین

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما دست از تلاش نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

اردیبهشت

غصه‌ها را کنار بگذارید و از زندگی لذت ببرید. برای مبارزه با بیماری و کسالت از ورزش کمک بگیرید. دست‌و‌دلبازی بیش‌ازحد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر صرفه‌جویی باشید. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. روز خسته‌کننده‌ای را درپیش دارید و تا انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می‌برید.

خرداد

امروز شرایطی مهیا می‌شود تا به سلامتی‌تان برسید و جسم و جان خود را تقویت کنید. از این شرایط بهره بگیرید تا خدای ناکرده وجود نازنین‌تان در آینده از هرگونه بیماری دور بماند. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید. با تصمیم مهمی در زندگی روبرو هستید، اما برای این تصمیم ممکن است احساساتی شوید و با عقل و منطق رفتار نکنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید به نفع شماست که تمام جوانب کار را در نظر بگیرید و تصمیمی اتخاذ نمایید که از احساسات از آن به دور باشد. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا عشق زندگی‌تان دارید را خراب کند.

تیر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله شما را ندارد. استعداد‌های شما شکوفا خواهد شد و اطرافیان به توانایی‌های‌تان پی می‌برند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است.

مرداد

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، این فرصت را به راحتی از دست ندهید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات مورد علاقه‌تان برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

شهریور

با ورزش و تحرک سلامت‌تان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از همکاران یا اعضای خانواده کمک بگیرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز به شما بی‌احترامی می‌کند، اما پس از گذشت مدتی بابت این رفتار از شما عذرخواهی خواهد کرد.

مهر

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند. رازهای کار و حرفه‌ خود را با اطرافیان درمیان نگذارید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز را به روزی ماندگار و عاشقانه تبدیل خواهد کرد.

آبان

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. اهمیت بیشتری به سرگرمی و تفریح اعضای خانواده بدهید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق زندگی‌تان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید.

آذر

لحظه‌های شادی را سپری می‌کنید و روزی سرشار از شادکامی را در پیش‌رو دارید، از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و اطرافیان و اعضای منزل را در شادی‌های خود شریک نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. یکی از آشنایان در دل گرو عشق شما دارد و امروز این عشق پنهانی را برملا خواهد کرد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.

دی

امروز یکی از رفقای قدیمی رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. اجازه ندهید این رفتار رفاقت دیرینه شما را از بین ببرد و از خطای این دوست چشم‌پوشی کنید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های سودمندی که به دست آورده‌اید را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.

بهمن

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و از امروز قول بدهید که اطرافیان به غیر از خوبی از شما چیز دیگری نبینند. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. شک و تردیدی که به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید را پایان دهید.

اسفند

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. روز خوبی را برای اجرای کارهای جدید و معامله‌های پرسود در پیش دارید. یکی از اعضای خانواده امروز اصرار می‌کند که قسمتی از وقت خود را به ایشان اختصاص دهید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها