مشکلات ۷۰ واحد تولیدی خراسان شمالی برطرف می‌شود

مشکلات ۷۰ واحد تولیدی خراسان شمالی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمود دلپسند ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: کارگروه تسهیل تاکنون طرح‌هایی را بررسی کرده و از بانک‌های عامل می‌خواهیم ترتیبی اتخاذ کرده و ظرف 20 روز آینده تمامی این تسهیلات را پرداخت کنند.

دلپسند بابیان اینکه بانک، سپه، توسعه تعاون، صنعت معدن و ملت بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات هستند افزود: این بانک‌ها موظف هستند تا 15 بهمن تسهیلات تعیین‌شده را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه فعلاً شرایط پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در استان وجود ندارد گفت: واحدهای صنعتی به‌خصوص واحدهای صنعتی بزرگ در این شرایط منتظر اختصاص تسهیلات نباشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارخراسان شمالی تصریح کرد: اکنون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رفع مشکلات بانکی تولیدکنندگان است و توصیه می‌کنیم طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی خود را معطل اختصاص تسهیلات ارزان‌قیمت و یارانه دار نکنند.

دلپسند به تولیدکنندگان توصیه کرد زمان را صرف اماواگر نکنند افزود: آن دست از تولیدکنندگانی که مصوبه کارگروه تسهیل موانع تولید را دارند و مشمول دریافت تسهیلات هستند زودتر اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارخراسان شمالی گفت: در این کارگروه همواره تلاش شده است که مشکلات بانکی تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات برطرف شود و تولیدکنندگان زودتر به تسهیلات تولید دست یابند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها