فرمانده کل سپاه درگذشت سردار کوسه چی را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت سردار سرتیپ کوسه چی، از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه درگذشت سردار کوسه چی را تسلیت گفت

در پی عروج آسمانی سردار سرتیپ پاسدار محمد حسن کوسه‌چی دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معزز وی تسلیت عرض می‌نمایم.

مجاهدت‌های ماندگار آن سردار عالیقدر و ایثارگر در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های مختلف فرماندهی در غرب کشور و یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی سپاه در استان‌های غیور و مجاهد پرور خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و نیز تلاش‌های خستگی ناپذیر در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) پس از آن دوران تاریخ ساز و افتخار آمیز؛ همواره برای جامعه اسلامی و انقلابی الهام بخش و بویژه برای نسل‌های امروز و آینده این مرز و بوم آموزنده و به مانند خورشیدی تابناک، راهگشا خواهد بود.

نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار فداکار و مخلص را گرامی می‌دارم و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای خانواده معظم و خاندان داغدیده و همرزمان مکرم وی، صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: سپاه نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها