پنج هزار و ۵۱۵ عدد مواد محترقه در یزد کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران و همکاری مردم پنج هزار و ۵۱۵ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۷۲ میلیون ریال در این استان کشف شد.

پنج هزار و ۵۱۵ عدد مواد محترقه در یزد کشف شد

سرهنگ منوچهر نصیری افزود: با توجه به در پیش‌بودن چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروز و برای پیشگیری از هر گونه حادثه و آسیب به مردم، برخورد پلیس با این گونه رفتارهای مجرمانه تشدید شده و هر مورد مشکوکی به دقت بررسی می‌شود.

وی با اعلام استمرار و تقویت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به خصوص در ایام پایانی سال ادامه داد: در همین راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با دریافت گزارشی مبنی برفعالیت غیرمجاز متصدی یک سوپر مارکت در امر خرید و فروش موادمحترقه، موضوع را به طور ویژه پیگیری کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی یزد با بیان اینکه ماموران پلیس پس از بررسی های اولیه و هماهنگی های لازم با مقام قضایی در بازرسی از یک مغازه این تعداد انواع مختلف موادمحترقه را کشف کردند به سودجویانی که با رفتارهای هنجارشکنانه سلامت و در برخی موارد جان خود و دیگران را به مخاطره می اندازند هشدار داد، پلیس با تمام توان در برابر این افراد مقابله می‌کند.

نصیری با قدردانی از تلاش ماموران و همراهی شهروندان در سطح استان در طول سال و در آستانه سال نو از عموم خانواده‌ها خواست در این ایام نظارت کامل بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا هیچ گونه حادثه تلخ و ناگواری، آرامش و آسایش آنان را مختل نکند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است که ۸۷ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها زندگی می‌کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها