امام جمعه بجنورد:

ساخت زائرسرا خراسان شمالی نیازمند ورود تمام دستگاه‌های اجرایی است

امام جمعه بجنورد گفت: تسریع در روند ساخت زائرسرا نیازمند استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و خیران است.

ساخت زائرسرا خراسان شمالی نیازمند ورود تمام دستگاه‌های اجرایی است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در جلسه بنیاد زائر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با تأکید مبنی بر زمینه‌سازی برای زیارت آسان و تسهیل این امر برای مردم به‌ویژه محرومان، برای تمامی استان‌ها زمینی به منظور ساخت زائرسرا در مشهد مقدس و نزدیکی حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه احداث زائرسرا اقدامی ماندگار و در زمره حسنه جاریه بوده و مشارکت در ساخت آن از مصادیق باقیات الصالحات است، گفت: این زائرسرا برای بهره‌مندی افراد کم‌درآمد ساخته می‌شود تا بتوانند با حداقل هزینه به زیارت حرم مطهر رضوی نائل شوند.

وی اضافه کرد: برای پیگیری ساخت زائرسرا باید هرچه سریع‌تر هیئت‌امنا و هیئت‌مدیره تشکیل شده و همه استان برای ساخت آن پای کار بیایند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: همچنین به منظور تسریع در روند ساخت زائرسرا باید از ظرفیت دستگاه‌ها و خیران داخل و خارج استان استفاده شود.

حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی هم در این نشست بر استفاده از خیران هم استانی در خراسان رضوی و سطح کشور برای ساخت زائرسرا تأکید کرد و گفت: علاوه بر این وقف مشارکتی و انتشار وقف نامه برای مشارکت مردم در احداث این پروژه نیز انجام می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها