اسباب کشی در تعطیلات نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.

اسباب کشی در تعطیلات نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است

سرهنگ علی اکبر حیدری، امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: به منظور کاهش جرایم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای شهروندانی که قصد مسافرت دارند برنامه های کنترلی پلیس تشدید می‌شود. وی افزود: هرگونه جابجایی اسباب واثاثیه منزل و لوازم خانگی از تاریخ 28 اسفند ماه 1399 لغایت 14 فروردین سال 1400 می بایست با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری ها و پاسگاه های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: قرارگاه نوروزی پلیس آماده هر گونه پاسخگویی به آحاد شهروندان در ۲۴ ساعت شبانه روز با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۱۳۰۰ و ۲۱۸۲۱۴۰۰ در ایام نوروز است.

حیدری، تعامل و همکاری شهروندان با پلیس را ضروری خواند و از عموم مردم درخواست کرد نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: ایسنا

45

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها