نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امنیت جامعه و بالندگی نظام به برکت جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم می‌دانند که ‌امروز امنیتی که در جامعه وجود دارد، به برکت جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها و تحمل آزادگی‌ها است.

امنیت جامعه و بالندگی نظام به برکت جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها است

در سالروز ولادت قمربنی‌هاشم حضرت اباالفضل (ع) و روز جانباز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مسئولان استانی در منازل تعدادی از جانبازان حضور یافتند و ضمن کسب اطلاع از زندگی و شرایط آنان از مجاهدت‌های این یادگاران دفاع مقدس قدردانی و تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در پایان این دیدارها در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: من خدمت همه جانبازان عزیز استان‌مان که متاسفانه توفیق دیدار همه آن‌ها را نداشتیم و دلمان می‌خواست محضر همه این عزیزان می‌رسیدیم و دست‌ بوس‌شان می‌شدیم ولی از همین جا سلام مقام معظم رهبری را خدمت همه آن عزیزان ابلاغ می‌کنیم.

وی افزود: توفیق داشتیم امروز سه خانواده از این عزیزان را خدمت برسیم و از نزدیک سلام رهبر معظم انقلاب را ابلاغ کنیم اما به همه عزیزان از همین جا هم خودم سلام عرض می‌کنم و هم برایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و میلاد حضرت قمربنی هاشم حضرت ابالفضل (ع) و روز جانباز را تبریک عرض می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: این عزیزان حق بزرگی به گردن همه ما و جامعه دارند، مردم الحمدلله قدردان هستند و می‌دانند که امروز امنیتی که در جامعه وجود دارد و رشد و بالندگی که نظام جمهوری اسلامی الحمدلله دارد و ذلتی که نصیب دشمنان شده است، همه این‌ها به برکت همین جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها و تحمل آزادگی‌ها است.

امام جمعه شهرکرد گفت: این چند خانواده جانبازی که ما امروز رفتیم جزو آزادگان و اسرا بودند و سختی‌های فراوان دوران آزادگی و اسارت را تحمل کردند و تازیانه‌ها و شلاق‌ها و ارعاب‌ها و مشکلات فراوان آن دوران و دوران دفاع مقدس را تحمل کردند تا امروز کشور به اینجا رسیده و انقلاب اسلامی در این جایگاه قرار گرفته است.

نکونام تاکید کرد: حق این‌ها باید ادا شود البته ما نمی‌توانیم حق را ادا کنیم و خیلی عاجز هستیم از این که بخواهیم ادا کننده حق این‌ها باشیم ولی باید هر چه می‌توانیم در خدمتشان باشیم و قدردانشان باشیم. خداوند به جانبازان ما عافیت و طول عمر عطا کند و به ما توفیق بدهد که در خدمت این عزیزان باشیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها