مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان از تجربیات سال گذشته برای رفع مشکلات باید استفاده کنند، گفت: مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است.

مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است

آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در پیام تصویری نوروزی ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سالی پر برکت و سرشار از معنویت برای ملت ایران به ویژه گیلانیان باشد.

وی به حوادث تلخ و شیرین سال گذشته اشاره و تأکید کرد: به واسطه این حوادث تجربیات خوبی کسب شده که باید در سرلوحه کار مسئولان در سال جدید قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ با دو رویداد مهم سیاسی و اجتماعی عجین است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا مهم‌ترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی در این سال است که انتخاب درست در آنها ضامن توسعه و پیشرفت کشور و شهرها و روستاها خواهد بود.

وی بر ضرورت مشارکت مردم در این انتخابات‌ها و حضور در پای صندوق‌های رأی تأکید و اضافه کرد: مردم باید پای صندوق‌های رأی حاضر شده و افراد با ایمان و علاقه مند به نظام اسلامی و خدمتگذاری به مردم را انتخاب کنند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه باید زمینه‌های مشارکت بالای مردم در انتخابات از سوی مسئولان فراهم شود، تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات بار دیگر بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب مشت محکمی خواهد زد.

منبع: مهر

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بنده خدا
    0

    فعلآ مشت محکم خورده تو دهن ملت!!!

  • OK
    0

    مشارکت ضعیف مردم در انتخابات پیش رو حاوی چه پیامی برای مسؤولین است؟! عدم مشارکت اکثریت مردم در انتخابات مشتی بر دهان کیست؟!

  • شهروند
    0

    یقین داشته باشید مشارکت زیر 10 درصد است .اون 10 درصد هم مفت خوران بیت المال هستند

  • کام
    0

    این اصطلاحات مشت محکم بردهان دشمنانان مثل راه پیمایی واینها چه نان وآب شد برای مردم!!؟بعدچهل سال نه کسی توان ازدواج دارد نه خانه خریدن نه مسافرت رفتن نه آرامش برای خانواده هیچکس نمی توانداعتقادات مردم شیعه ایران راعوض کند شمابارفا برای این مردم بامشت بردهاندشمنان بکوبید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها