تعرض به ۲ کودک ۷ و ۸ ساله در یکی از روستا‌های گنبدکاووس/ دستگیری متهم ۵۵ ساله

دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به ۲ کودک در یکی از روستاهای این شهرستان، با شکایت خانواده‌ها برای متهم پرونده تشکیل و قرار بازداشت موقت صادر شد.

تعرض به ۲ کودک ۷ و ۸ ساله در یکی از روستا‌های گنبدکاووس/ دستگیری متهم ۵۵ ساله

سیدخسرو خلیلی دوشنبه شب اظهار داشت: طبق گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرد.

وی ادامه داد: متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به وی تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت، فعلا روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت: برای بررسی موضوع تجاوز، ۲ کودک هفت و هشت ساله به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.

خلیلی، اظهار نظر و ارائه جزییات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجازات را بدنبال دارد.

توضیحات پلیس درباره خبر آزار و اذیت دو کودک در گنبدکاووس

سرهنگ علیرضا نصیری رضی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد که چند نفر با شکستن شیشه یک اتاقک نگهبانی فردی حدوداً ۵۵ ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده که ماموران افراد را به آرامش دعوت کرده و به درگیری پایان دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: با پیگیری های پلیس مشخص شد علت ضرب و شتم این فرد، اتهام وی به آزار و اذیت دو دختر بچه بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم ۵۵ ساله و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: متاسفانه پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.

وی با اشاره به وحدت مثال زدنی اقوام در استان گلستان، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم به شایعات مطرح شده توجه نکنند و بر این نکته دقت داشته باشند که مبنای برخورد پلیس و دستگاه قضایی با متخلفان و مجرمان فقط قانون است.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    تورم امسال خیلی شدیدتره

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ربطی نداشت

  • کاربر ناشناس
    0

    از این تعرض ها زیاده ،یکی دوتا نیس .جامعه رو ب فساده .

  • ممد
    0

    کودکهای کشور ما دارن نابود میشن همه گوشی بدست دارن نگاه فیلمهای پرون و....میکنن خخخخ دولت اسلامی چه دروغ بزرگی،،

  • علیرضا
    0

    اینا آثار ظلمی و فسادی که تو حق همه شده،حق جوانها رو نابود کردید مردم به فساد کشیده شدن،این آثار نشون دادن راه بهشت و جهنمی هست که به دروغ میخواید نشون مردم بدید،فقر و فساد را رواج دادید تو جامعه مردم رو نابود کردید،دست از هدایت بی هدف مردم بردارید هر کسی خدای خودش رو خوب پیدا میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها